Tråden för stötande skämt

Och så har vi MPs braintrust också

Om dom minskar solinstrålningen med 20% borde ju den globala uppvärmningen inte vara ett problem :rofl Jag är imponerad över reporterns förmåga att hålla masken :Bugar

Det var nog bland det värsta jag sett. Kunde tro att det är ett litet barn med livlig fantasi på dagis som berättar.

Geoengineering och cloudseeding är ju välkänt sedan länge, och utförs regelbundet i USA av bönder för att öka regnfallet..

Kina cloudseedade alla moln i närheten av OS i peking för att dom skulle regna ur sig och upplösas så att OS skulle ha sol och molnfri himmel.

Jag stängde dock av när hon kom till planet X som går upp med solen som ingen har sett men hon hade sett bilder på.

Blev det värre?

Och så har vi MPs braintrust också

Om dom minskar solinstrålningen med 20% borde ju den globala uppvärmningen inte vara ett problem :rofl Jag är imponerad över reporterns förmåga att hålla masken :Bugar
Herre jävlar??? hur är dom andra politikerna i den kommun som inte sparkar ut ett sådant miffo. Har dom 3 armar och ligger med familjen allihopa.

Djeeesus????

Trots det är det skrämmande att hon kom så pass långt.
Jag är rätt säker på att merparten av medlemmarna på dett forumet hade kunnat bli invalda i kommunstyrelsen. Brist på folk och skyddad verkstad.

En snubbe på mitt jobb blev invald nu. Om jag lindar in det lite så kan man säga att han inte är den vassaste kniven i lådan. Trots det är han Einstein jämfört med det flesta andra i kommunstyrelsen.

Sen finns den absolut lägsta nivån - politrukerna. Politiskt tillsatta tjänstemän i kommunhusen. Där snackar vi skyddad verkstad.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats