Tråden för stötande skämt

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Och så har vi MPs braintrust också

Om dom minskar solinstrålningen med 20% borde ju den globala uppvärmningen inte vara ett problem :rofl Jag är imponerad över reporterns förmåga att hålla masken :Bugar

Det var nog bland det värsta jag sett. Kunde tro att det är ett litet barn med livlig fantasi på dagis som berättar.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Geoengineering och cloudseeding är ju välkänt sedan länge, och utförs regelbundet i USA av bönder för att öka regnfallet..

Kina cloudseedade alla moln i närheten av OS i peking för att dom skulle regna ur sig och upplösas så att OS skulle ha sol och molnfri himmel.

Jag stängde dock av när hon kom till planet X som går upp med solen som ingen har sett men hon hade sett bilder på.

Blev det värre?
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Och så har vi MPs braintrust också

Om dom minskar solinstrålningen med 20% borde ju den globala uppvärmningen inte vara ett problem :rofl Jag är imponerad över reporterns förmåga att hålla masken :Bugar
Herre jävlar??? hur är dom andra politikerna i den kommun som inte sparkar ut ett sådant miffo. Har dom 3 armar och ligger med familjen allihopa.

Djeeesus????
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Trots det är det skrämmande att hon kom så pass långt.
Jag är rätt säker på att merparten av medlemmarna på dett forumet hade kunnat bli invalda i kommunstyrelsen. Brist på folk och skyddad verkstad.

En snubbe på mitt jobb blev invald nu. Om jag lindar in det lite så kan man säga att han inte är den vassaste kniven i lådan. Trots det är han Einstein jämfört med det flesta andra i kommunstyrelsen.

Sen finns den absolut lägsta nivån - politrukerna. Politiskt tillsatta tjänstemän i kommunhusen. Där snackar vi skyddad verkstad.
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top