Tråden för sporthojsuttryck!

tjärlek är väl möjligen en sporthojsstavning så eventuellt kan den få vara med på listan, men vare sig kärlek eller gruppkram är ord som myntats på sh:fakta

blir du nöjd om jag gruppkramas med dig farbrorn?:brynad

Last edited:
: corn var ju en klassiker

är den borttagen nu fortfarande då eller?:va känns lite meningslöst att skriva upp en smajlie på listan om den fortfarande finns...:D :corn

där ser man, den fanns inte. då får den väl vara med då...:D

Den här tråden tror Jag är rätt botemedel mot min UT-gramatik. allt sug är som borta.

statestik: statistik

Kör inte över din förmåga: En uppmaning att inte krascha.

Kör me huvet: Fritt tolkbar metafor för en imaginär ännu ej formulerad idé som på något sätt relaterar till trafiksäkerhet.

Kör me insidan: En precisering av tesen [Kör me huvet] men med filtrering av irrelevanta delar exempelvis käke, hårfäste eller pannben.

Tänka åt andra: Att med hjälp av insidan reflektera runt medtrafikanters ageranden och därefter konstruera kompatibla responser med hjälp av insidan.

Last edited:
Det borde bara vara vi gamla medlemmar som fick skriva. Ni ynglingar skulle bara få läsa och beundra vår visdom.

Kör inte över din förmåga: En uppmaning att inte krascha.

Kör me huvet: Fritt tolkbar metafor för en imaginär ännu ej formulerad idé som på något sätt relaterar till trafiksäkerhet.

Kör me insidan: En precisering av tesen [Kör me huvet] men med filtrering av irrelevanta delar exempelvis käke, hårfäste eller pannben.

Tänka åt andra: Att med hjälp av insidan reflektera runt medtrafikanters ageranden och därefter konstruera kompatibla responser med hjälp av insidan.

fraserna i sig är bra men knappast roliga, men dina översättningar var så pass bra att de får vara med iallafall:tummenupp

Det borde bara vara vi gamla medlemmar som fick skriva. Ni ynglingar skulle bara få läsa och beundra vår visdom.

jag frågar ju folk vad jag ska skriva i listan så fyll på med "visdom" eler var tyst:mad: :D

Last edited:
Hade för mig att det skulle va ck för äkta sh touch men får väl ändra :D

inte ens där blev det rätt:D "kC" ska det vara för den rätta feelingen;) seså, nu se till att ändra. direkCt ;)

eller är det jag som är fel på det nu?:va kan nån veteran ta och reda ut det här en gång för alla?:confused:

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...