Tråden för sporthojsuttryck!

Skriver Mingves fortfarande på forumet, eller la han ner hojåkat tillförmån för schackspel istället?

......Direkct kommer från Korpe, när han förkunnade "då smäller det direkct. japp sån är jag :) ".

......

Ja jävlar, DET var klassiskt material!

"Skitiga feta rookies med en cigg i mungipan" (exakt ordalydelse?)
Är summeringen på en klassisk RR-tråd men tyvärr har jag rört ihop nicken. Trodde det var Snabb som körde den tråden.

Ja jävlar, DET var klassiskt material!

"Skitiga feta rookies med en cigg i mungipan" (exakt ordalydelse?)
Är summeringen på en klassisk RR-tråd men tyvärr har jag rört ihop nicken. Trodde det var Snabb som körde den tråden.
Du menar gulsvartkawwa aka gulsnabbtrajja aka Johan! Johan är det senaste nicket, you know. Nu kan du söka rätt på originallydelsen! GLHF!

Alla Kalle Nortons uttryck och epitet han planterade i folks gästböcker var rätt kul också. "Tjerrin" osv :D

Last edited:
Det ska givetvis med!:tummenupp

Häh?:va Känner jag inte igen... Upplys mig?:)

KalleNortons sida finns kvar liksom alla inlägg. Han hade en pubertalt tokroligt sätt att skriva kan man väl sammanfatta. Speciellt när han härjade i folks gästböcker :D

KalleNortons sida finns kvar liksom alla inlägg. Han hade en pubertalt tokroligt sätt att skriva kan man väl sammanfatta. Speciellt när han härjade i folks gästböcker :D

Jag förstår:D Är något han skrev sådär allmänt adopterat av hela SH så att det platsar på listan månne?:banana

Nu har Jag faktiskt inte läst tråden alls men är den till för att döda jargongen på forumet?

Visirskratt, check!:tummenupp

Nu har Jag faktiskt inte läst tråden alls men är den till för att döda jargongen på forumet?

Tvärtom, jag la upp den för att försöka förklara några av internskämten för alla nykomlingar så att de slipper sitta som stora frågetecken där bakom skärmarna. Ju mer de lär sig, desto mer kan de delta och desto mer kommer forumets jargong att frodas:tummenupp Det var iallafall min mening med det hela...

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...