Tråden för sporthojsuttryck!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
tjärlek är väl möjligen en sporthojsstavning så eventuellt kan den få vara med på listan, men vare sig kärlek eller gruppkram är ord som myntats på sh:fakta

blir du nöjd om jag gruppkramas med dig farbrorn?:brynad
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
: corn var ju en klassiker

är den borttagen nu fortfarande då eller?:va känns lite meningslöst att skriva upp en smajlie på listan om den fortfarande finns...:D :corn

där ser man, den fanns inte. då får den väl vara med då...:D
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Den här tråden tror Jag är rätt botemedel mot min UT-gramatik. allt sug är som borta.
 

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
WT-hyresrätt
Hoj
RSV1000R Factory
statestik: statistik

Kör inte över din förmåga: En uppmaning att inte krascha.

Kör me huvet: Fritt tolkbar metafor för en imaginär ännu ej formulerad idé som på något sätt relaterar till trafiksäkerhet.

Kör me insidan: En precisering av tesen [Kör me huvet] men med filtrering av irrelevanta delar exempelvis käke, hårfäste eller pannben.

Tänka åt andra: Att med hjälp av insidan reflektera runt medtrafikanters ageranden och därefter konstruera kompatibla responser med hjälp av insidan.
 
Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Det borde bara vara vi gamla medlemmar som fick skriva. Ni ynglingar skulle bara få läsa och beundra vår visdom.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kör inte över din förmåga: En uppmaning att inte krascha.

Kör me huvet: Fritt tolkbar metafor för en imaginär ännu ej formulerad idé som på något sätt relaterar till trafiksäkerhet.

Kör me insidan: En precisering av tesen [Kör me huvet] men med filtrering av irrelevanta delar exempelvis käke, hårfäste eller pannben.

Tänka åt andra: Att med hjälp av insidan reflektera runt medtrafikanters ageranden och därefter konstruera kompatibla responser med hjälp av insidan.

fraserna i sig är bra men knappast roliga, men dina översättningar var så pass bra att de får vara med iallafall:tummenupp

Det borde bara vara vi gamla medlemmar som fick skriva. Ni ynglingar skulle bara få läsa och beundra vår visdom.

jag frågar ju folk vad jag ska skriva i listan så fyll på med "visdom" eler var tyst:mad: :D
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hade för mig att det skulle va ck för äkta sh touch men får väl ändra :D

inte ens där blev det rätt:D "kC" ska det vara för den rätta feelingen;) seså, nu se till att ändra. direkCt ;)

eller är det jag som är fel på det nu?:va kan nån veteran ta och reda ut det här en gång för alla?:confused:
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top