Tråden för garage sökes / uthyres (ej företag)

Tjena alla, ny här på forumet och kör en gammal BMW F650ST Strada som jag hittade för en billig peng. Nu är det dock så att jag bor i Hässelby Gård, där alla tydligen inte kan skilja på mitt och ditt. Fick erfara detta redan första natten av parkering på gatan, även om tjyvarna inte lyckades den gången. Nu står hojen ca 10 min bort med cykel, vilket iofs inte är så farligt men vore ju ännu nice:are att ha den i garage nära bostaden. Så därav min fråga: någon som har eller vet någon som har en garageplats för MC i Hässelby Gård? Behöver endast förvaringsutrymme, något mekande kommer inte att ske.

Hej
Är de någon som har en garage att hyra ut eller dela i kumla alle trollbäcken. Tack.
Mvh Andrei:hej

någon med plats för min mc i garage eller mc klubb spelar ingen roll, inneboende i hallunda men måste inte vara nära.

MVH johan

Come on trollbäcken! hon vill inte vara ute i regn:kär:Bugar:Bugar

Söker garageplats i Hemmesta ute på Värmdö. Skicka PM om någon har en plats över.

Tja.
Någon som har plats för en mc 3-4 nätter under perioden 10-16 augusti? Och som vill tjäna
lite extra pengar :)

Plats: Runt Brommaplan, eller gångavstånd till Stopvägen, Bromma.

Tack på förhand
/Christian

Känner inte till något på Kungsholmen men Kim (inlägg 60 & 61 i tråden) har garageplatser under MC-varuhuset på Norrbackagatan.

3:ans buss till Torsplan och sen två minuter att gå.

Mvh,
Ingvar

Jag har nu fått plats i mitt garage efter en städning. :)
kan tänka mig att hyra ut plats för uppställning i mitt varmgarage. inget mek eller liknande, bara en vinterplats. oktober-april. uthyres för 3000kr för hela perioden.
Garaget finns i Johanneshov i Stockholm. Enskilt garage utan grannar.

hör av er om det är intressant.....

Hej! Har nyligen flyttat till Bagarmossen och söker garageplats med ljus och lykta. Mekmöjligheter är inget måste utan grädde på moset-bonus. :) Snvänder hojen varje dag så tillgång är viktigare.

Vi ser över att erbjuda mcförvaring mot stockholmare i Strängnäs.
Genom att antingen hämta upp motorcyklar, eller att man kommer och lämnar den.

Om det är av intresse, fyll gärna i denna undersökning:
Eller ge oss lite feedback, på vad vi behöver anpassa för att det ska vara intressant att använda:
https://sv.surveymonkey.com/r/QLCXFTD

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...