Tråden för garage sökes / uthyres (ej företag)

Intressekoll:

Kungsholmen nära Rådhuset T-bana.
Jag kollar på en lokal på drygt 200kvm och undrar om det finns intresse från genuint mc-intresserade att fylla upp den för att få till en bra stämning och låg hyra.

Om lokalen:
Garegainfart men inte ned i källare.
Urblåst och ytmålad
Finns stammar för wc/dusch/kök
Ej heta arbeten
Mycket säkert och bra läge.

Om tillräckligt stort intresse finns kan jag tänka mig att skriva kontrakt med hyresvärd och hyresgäster.

Intressekoll:

Jag kollar på en lokal på drygt 200kvm och undrar om det finns intresse från genuint mc-intresserade att fylla upp den för att få till en bra stämning och låg hyra.

Om lokalen:
Urblåst och ytmålad
Ej heta arbeten

Om tillräckligt stort intresse finns kan jag tänka mig att skriva kontrakt med hyresvärd och hyresgäster.
PM.

Mvh,
Ingvar

Intressekoll:

Om lokalen:
Urblåst och ytmålad
Ej heta arbeten

Hur gick det med lokalen?

Mvh,
Ingvar

Två MC-mekplatser (2,5x5m vardera, takhöjd 3,3m) finns lediga i Sigtuna, skyddat läge. Det finns en Blomqvist BS600 svarv, pelarborr, Tig-svets (ska bara bygga färdigt svetshörnan). Det finns en plats för att göra småjobb på bil. Inflytt februari.
1200:-/månad + el. Vatten finns EJ i lokalen.

Frågor tas via pm.

Hej!

Söker precis som ovanstående en inomhusparkering/garage för min hoj i Högdalen/Bandhagen området. Inga övriga krav än att det ska finnas plats för hojen och lås på dörren.

Mvh William

Söker vinterförvaring 2022/2023 (varmgarage) i sthlms-området. Gärna lättare mek-möjligheter under tiden men inget krav.
Tar emot tips via PM.

Huddinge. Kommer att ha 2-3 platser för enbart vinterförvaring i varmgarage om nån är intresserad. Pris tas vid intresse

Last edited:
Garageplats i Hägersten efterlyses, vänligen låt mig veta om någon har tips! Mekmöjligheter bara ett bonus inte krav.

Söker Mc-garageplats i Södertälje, en plats för vinterförvaring duger i första hand.

Last edited:
Garageplats i City/Vasastan Stockholm.

I samband med att jag kommer sälja min T7 och byta mot ngt lite mindre/enklare gör jag mig av med min garageplats på Hagagatan. Så vid intresse finns den tillgänglig billigt ASAP -> 31 januari 2024, då jag inte direkt har behov av den. Samt möjlighet att ta över kontraktet efter det. Det är en superbra central plats med tvätt/mek-ytor, egna hyllor, och trevligt häng!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti