Tråden för garage sökes / uthyres (ej företag)

Intressekoll:

Kungsholmen nära Rådhuset T-bana.
Jag kollar på en lokal på drygt 200kvm och undrar om det finns intresse från genuint mc-intresserade att fylla upp den för att få till en bra stämning och låg hyra.

Om lokalen:
Garegainfart men inte ned i källare.
Urblåst och ytmålad
Finns stammar för wc/dusch/kök
Ej heta arbeten
Mycket säkert och bra läge.

Om tillräckligt stort intresse finns kan jag tänka mig att skriva kontrakt med hyresvärd och hyresgäster.
 
Intressekoll:

Kungsholmen nära Rådhuset T-bana.
Jag kollar på en lokal på drygt 200kvm och undrar om det finns intresse från genuint mc-intresserade att fylla upp den för att få till en bra stämning och låg hyra.

Om lokalen:
Garegainfart men inte ned i källare.
Urblåst och ytmålad
Finns stammar för wc/dusch/kök
Ej heta arbeten
Mycket säkert och bra läge.

Om tillräckligt stort intresse finns kan jag tänka mig att skriva kontrakt med hyresvärd och hyresgäster.
PM.

Mvh,
Ingvar
 
Intressekoll:

Kungsholmen nära Rådhuset T-bana.
Jag kollar på en lokal på drygt 200kvm och undrar om det finns intresse från genuint mc-intresserade att fylla upp den för att få till en bra stämning och låg hyra.

Om lokalen:
Garegainfart men inte ned i källare.
Urblåst och ytmålad
Finns stammar för wc/dusch/kök
Ej heta arbeten
Mycket säkert och bra läge.

Om tillräckligt stort intresse finns kan jag tänka mig att skriva kontrakt med hyresvärd och hyresgäster.
Hur gick det med lokalen?

Mvh,
Ingvar
 
Två MC-mekplatser (2,5x5m vardera, takhöjd 3,3m) finns lediga i Sigtuna, skyddat läge. Det finns en Blomqvist BS600 svarv, pelarborr, Tig-svets (ska bara bygga färdigt svetshörnan). Det finns en plats för att göra småjobb på bil. Inflytt februari.
1200:-/månad + el. Vatten finns EJ i lokalen.

Frågor tas via pm.
 
Hej!

Söker precis som ovanstående en inomhusparkering/garage för min hoj i Högdalen/Bandhagen området. Inga övriga krav än att det ska finnas plats för hojen och lås på dörren.

Mvh William
 
Söker vinterförvaring 2022/2023 (varmgarage) i sthlms-området. Gärna lättare mek-möjligheter under tiden men inget krav.
Tar emot tips via PM.
 
Huddinge. Kommer att ha 2-3 platser för enbart vinterförvaring i varmgarage om nån är intresserad. Pris tas vid intresse
 
Last edited:
Garageplats i Hägersten efterlyses, vänligen låt mig veta om någon har tips! Mekmöjligheter bara ett bonus inte krav.
 
Söker Mc-garageplats i Södertälje, en plats för vinterförvaring duger i första hand.
 
Last edited:
Garageplats i City/Vasastan Stockholm.

I samband med att jag kommer sälja min T7 och byta mot ngt lite mindre/enklare gör jag mig av med min garageplats på Hagagatan. Så vid intresse finns den tillgänglig billigt ASAP -> 31 januari 2024, då jag inte direkt har behov av den. Samt möjlighet att ta över kontraktet efter det. Det är en superbra central plats med tvätt/mek-ytor, egna hyllor, och trevligt häng!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top