Tråden för garage sökes / uthyres (ej företag)

Hej!

Söker garageplats i Vallentuna eller Täby.
Allt är av intresse, tips mottages tacksamt.
Förvaring och enklare underhållsarbete av 2-3 motorcyklar, och lite verktyg beroende på vilka möjligheter som finns. Har hört det sägas att jag är snäll. : )

Flyttar snart till Liljeholmskajen...

Söker mekgarage! 20-50m2. Någon som känner till någon lokal att hyra i närheten? Kommer ha 2-3 hojar själv + verktyg och lyft. Kan dela större lokal med hågad…

Någon?

Städad motorcyklist söker säker mc-parkering i Gullmars, Globen eller Årsta.

Mekplats ej nödvändigt.

PM:a mig!

/Daniel

Vad är det för pengar vi pratar om?

Ta det via PM om du inte vill lägga upp det här.

Mvh,
Ingvar

Jag behöver ett garage eller en garageplats med plats för verktyg, kompressor, delar m.m. från 1/7 i år då det garage jag har nu ska rivas (och bli bostäder i stället).
Garaget/platsen ska gå att använda till skruvande i mc.
+ Plus om det går att tvätta mc i eller utanför garaget.
+ Plus om man även kan t.ex. byta däck på bilen eller göra lättare bilreparationer där (eller i närheten eller utanför, inom räckhåll för luftslangen från kompressorn).
++ Extra plus om man kan förvara ett bilsläp i eller vid garaget.
Jag kan dela garage med någon/några tillförlitliga personer om någon har något garage ni vill hyra ut en plats i.
Jag bor i Bergshamra (Solna) men är intresserad inom några mils omkrets (allt från Liljeholmen till Täby, eller till Upplands-Väsby).
Maila/PM:a.

Söker Garage i Bandhagen
Haj!
Letar garage i Bandhagen till min lilla TR650 , gärna i närheten av Fågelstavägen, eller i närheten tunnelbanestationen.

Hojen är hel, ren, snäll, röker inte och trevlig mot barn.

Söker garage Stockholm södersida för 2 hojjar med mek möjligheter.
Hobby garage eller enskillt spelar ingen roll
Önskas hyra på längre sikt

Jag söker garageplats för en MC i Hökarängen med omnejd. Ingen mekplats nödvändig, endast plats i garage.

Dags för MC efter 25 år sedan sist, endast MC plats som saknas:)

Hej, jag söker mek- och förvaringsgarage för 2-3 hojar i Hägersten (midsommarkransen med omnejd) eller västberga.

Hej! Min Kawasaki söker söker sovplats i eller runt Hagsätra! Inga krav på mekmöjligheter eller dyligt, bara den kan stå ordentligt och säkert! Behöver plats fram till sommaren eller längre. Pma eller telefon 0722279405.:yoparty

Last edited:
Kommer ta över en bit av ett lager i sätra. Funderar på att antigen göra mc garage med meck möjlighet alternativt vinterförvaring. Inomhus med värme och garageport. Men innan jag ger mig in ett sånt här projekt så vill jag ha lite feedback. Villa öppettider ska man ha? Dygnet runt? Vad får det kosta? Hur mycket plats behöver man? Skåp för verktyg osv /mvh witt

Kommer ta över en bit av ett lager i sätra. Funderar på att antigen göra mc garage med meck möjlighet alternativt vinterförvaring. Inomhus med värme och garageport. Men innan jag ger mig in ett sånt här projekt så vill jag ha lite feedback. Villa öppettider ska man ha? Dygnet runt? Vad får det kosta? Hur mycket plats behöver man? Skåp för verktyg osv /mvh witt

Har du möljighet att själv administrera magnettaggar till dörr/larm etc? I så fall är det ju ok att ha 24/7-tillgång. Händer något så vet man vem som senast var där och tappas en tagg raderar man den enkelt från systemet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT