Tråden för de nattaktiva!

Första gången på länge jag är pigg en jobb-lördag, trots att klockan ringde 03:30.
Nu är det soffan + NHL som gäller fram till första "jobbet" vid sex :)

Första gången på länge jag är pigg en jobb-lördag, trots att klockan ringde 03:30.
Nu är det soffan + NHL som gäller fram till första "jobbet" vid sex :)

Inte alltid så dumt ändå att vara uppe tidigt en helgdag. På nått vis kan man känna sig extra duktig när man kliver upp på helgen :va... även fast man vet innerst inne att de suger :hihi

Har alla gått i ide? :confused:

Nä, nu när det är färdigjobbat och ivägskickat blir det en dubbel espresso och sedan:

:rofl eller vänta nu.. :dummer eller..nä..jo...piggelin! :banana

/e

Inte jag. Ett par nattpass denna vecka. Tyvärr är det mer lockande att spela Dead Island än att sova på dagarna som jag borde :(

Jag har funderat på att köpa Dead Island. Är det något att ha?
Jag gillar det skarpt! Även fast det är mest närstrid snarare än pang-pang. Man trimmar sitt baseballträ med en ask spik och köttar järnet! :D

Ganska fritt och man kan ha ett gäng sidouppdrag på gång samtidigt som huvuduppdraget och vara upp till 4 pers co-op.
Väldigt smidigt att joina andra också. Kommer ett meddelande när nån är nära så är det bara att joina

Håller på för fullt just nu ju :) En fyra-fem skapligt sjuka har fått min hjälp hittills inatt iaf, plus allt det vanliga övriga tramset däremellan.

Finns så många nötter...

Last edited:
Håller på för fullt just nu ju :) En fyra-fem skapligt sjuka har fått min hjälp hittills inatt iaf, plus allt det vanliga övriga tramset däremellan.

Finns så många nötter...

Jaså, så bra då.
Fick du pussa nån på munnen o ta på brösten då?

Sitter här lagom sent dagen innan nyår... ey.. samma dag som nyår infaller och har skrivit flera inlägg än vad jag gjort på flera år. Säkert inte uppskattat.

Det händer inte mycket här denna natten. Konstigt.

Alla sitter och kollar på JVM såklart!

EDIT: JA!!!!!!!!!SÅ JÄVLA VIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT2: Kan inte sova, är så jävla uppspelt. Aldrig sett så bra match i hela mitt liv!

Last edited:
Så sitter man här, mitt i natten, och kollar på presentationer av forskning. Wild and crazy!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti