Tråden för de nattaktiva!

Jamen va fan! Flytta ditt breda arsle till en annan ort där det finns färskingar! ATT MAN MÅSTE TÄNKA ÅT ER!!! Man är borta i 1 vecka och er hjärncell har krympt till obefintlighet! :huvet

Min cell har väl alltid varit så liten? :va

Näh, men helt ärligt, dom trevliga brudarna verkar va dom som inte kommer ut och träffar nytt folk så ofta. Kroghororna är lite sisådär... :)

Hej allesammans, skål och godnatt!
Nu går jag å lägger mig efter ett antal öl, kapten och mintu.
tog mig nog rnig kvart att skriva detta men det var värt det! :öl

Med backspeglar så är det innan -00

Trode jag fick öppna idag igen men nej nej :(

Jag ska hoppa i säng! Hujj på er stöllar och fikusar!

Fint, farsan är på om att jag måste ha backspeglar, men det förstör som fan och man vrider ändå på skallen :P

Vadå förstör? Kan säga dig att backspeglar är bra att ha! Jag höll på att åka ut för ett stup när jag inte hade speglar att titta i!

Blinkers är ialla fall ett måste. Tycker jag, En polare blev påkörd när han glömde blinkers på vänster sväng. En som kom bakom honom och trode han skulle rakt fram men sedan svängde polaren på moppen och ingen mer moped.

Last edited:
Vadå förstör? Kan säga dig att backspeglar är bra att ha! Jag höll på att åka ut för ett stup när jag inte hade speglar att titta i!

Blinkers är ialla fall ett måste. Tycker jag, En polare blev påkörd när han glömde blinkers på vänster sväng. En som kom bakom honom och trode han skulle rakt fram men sedan svängde polaren på moppen och ingen mer moped.

Ser mycket bättre ut utan ;) Men ja, jag vet dom sitter där av en anledning. Väldigt bra att ha men jag glömmer ofta att jag har dom och vrider på skallen ändå :P

Blinkers är ett måste yes, men för besiktning tänkte jag. Mtx:en är obesiktad och har en trasig blinkers..

Men en del andra saker jag måste fixa innan den kommer besiktas.

Hittade förresten 4 trasiga ekrar :( :tummenner samma sida och i följd.. Ger dessa problem vid besiktning?

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...