Tråden för de nattaktiva!

Tänkte bara säga jag också att jag har bromsar, bromsok, skivor osv från Biltema på min 740 och det är inga problems :)

Last edited:
Vad är detta? Wikipedia? Annat ord för missbrukare? Hehe.

Okej:( Vad har hänt med damen då?

Wikipedia = SH :D

Vad har inte hänt mig?
Efter att jag krockade med bilen 20010818: Nervskador, muskelskador, känselnedsättning, motoriknedsättning.

Annan skit: Fibromyalgi, kronisk smärta, överrörlighet, ämnesomsättningsrubbningar p g a kortisonbehandlingar i 20 år.

Så om jag klassas som beroende av 2 tabletter (enbart vid skov, ungefär 2 v pillerknaprande var 3:e månad)) för att kunna fungera som människa så är jag väl beroende :tungan

Wikipedia = SH :D

Vad har inte hänt mig?
Efter att jag krockade med bilen 20010818: Nervskador, muskelskador, känselnedsättning, motoriknedsättning.

Annan skit: Fibromyalgi, kronisk smärta, överrörlighet, ämnesomsättningsrubbningar p g a kortisonbehandlingar i 20 år.

Så om jag klassas som beroende av 2 tabletter (enbart vid skov, ungefär 2 v pillerknaprande var 3:e månad)) för att kunna fungera som människa så är jag väl beroende :tungan

Aaw... Och så måste du betala dessa piller dyrt också???

Eller du kanske trollar fram dem(?) vem vet :)

Tackar, biltemabelägg blir det. Puh, totalkostnaden för reparation av bromsar gick nu ner från potentiella 2000+ till strax under 1000 kr. Skönt:D

Är å andra sidan två nätters lön som försvinner ändå:huvet

Var glad att du har en bil som det finns delar till hos biltema. Framskivorna sjunger på sista versen på mercan också.
Skivor 870:-/st
Belägg 600:-/sats

och det är budgetalternativet :gnissla

Var glad att du har en bil som det finns delar till hos biltema. Framskivorna sjunger på sista versen på mercan också.
Skivor 870:-/st
Belägg 600:-/sats

och det är budgetalternativet :gnissla

Jo, håller med... Kollade upp motsvarande priser på mekonomen: Ca 800 kr per skiva och ca 500 per beläggsats (billigaste)... Biltemapriserna ger mig allt, två skivor och beläggsatsen, för 700 kr:D Biltema FTW:D

Lite långt att åka.

Roadtrip!:yoparty

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...