Tråden för de nattaktiva!

Wall-E är väll sådär... Cars(Bilar) är ju ganska sevärd.

Pingu är sevärt :D
[YOUTUBE-ID]sJKrvEIFMuc&feature[/YOUTUBE-ID]

Cars blev en ren besvikelse för mig.

Jag gick och väntade i flera år på den filmen. När den äntligen kom ut så var den knappt rolig alls.

Har jag inte sett. Sevärd?

Mycket!

Handlingen i filmen är väl sådär, de höll den enkel för att barn ska uppskatta den. Men rollfigurerna och "skådespeleriet" är klockrent, fruktansvärt underhållande att titta på:D Se den, du kommer garva som en dåre!:tummenupp Det gjorde min far:D

Mycket!

Handlingen i filmen är väl sådär, de höll den enkel för att barn ska uppskatta den. Men rollfigurerna och "skådespeleriet" är klockrent, fruktansvärt underhållande att titta på:D Se den, du kommer garva som en dåre!:tummenupp Det gjorde min far:D

men man får ju förklara lite, tex den vita roboten är rätt svårfattad

fast kaptenen e skoj :hihi

Cars blev en ren besvikelse för mig.

Jag gick och väntade i flera år på den filmen. När den äntligen kom ut så var den knappt rolig alls.

Rolig var den väll inte men...

Kick-Ass är ju bra på något sätt. Ny film. Till och med Far min fastnade för den. Så då måste det vara nått speciellt med den filmen :/

men man får ju förklara lite, tex den vita roboten är rätt svårfattad

fast kaptenen e skoj :hihi

Tyckte du? Jag tyckte att det mesta var glasklart... Roboten letar efter något, Wall-E har den, roboten samlar in och stannar, robot blir upphämtad, robot trött på Wall-E för att han bara fular omkring...:D Väldigt simpel handling. Sen fanns det ju såklart småbrister i storylinen, som att en zippotändare hade bensin kvar i sig efter 700 år och att fjärrlarmet till en bil fortfarande funkade...:rolleyes: :D Men i övrigt var det en bra film, bara Wall-Es små upptåg gjorde den ju sevärd:D

"Dir-ec-tive?"
- Åh!
"directive?"
- Ah, åh, ehm... *samlar ihop skräp, pressar* Hrngh... *spotta ut kub, kub sjunker ihop* pluff! ... Tadah!

:rofl

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back