Tråden för de nattaktiva!

2 man alltså. Vilken fest.

Var f.ö på mcdonalds idag och lekte turk i drive-in. Rätt kul faktiskt.

Ja, hela 2år äldre:tummenupp

Farfar Lundberg. Ja det passar nog.

:tummenupp Erkänn att du längtar till hammocken och ett gäng med barnbarn för att berätta dina väl utspädda röverhistorier ;)

Värst va gulligull du bitt då.

Bra att du kunde välja ett av dina ragg tillslut o hålla dig till en.

Va du ska vara moralkärring jämt o ständigt! Gå och spana på ugglorna istället så att de inte gör något fyffens!

Last edited:
:tummenupp Erkänn att du längtar till hammocken och ett gäng med barnbarn för att berätta dina väl utspädda röverhistorier ;)

Va du ska vara moralkärring jämt o ständigt! Gå och spana på ugglorna istället så att de inte gör något fyffens!

Såg en katt i kameran så va tvungen att gå ut o se va det hade för sig.

Varit ute med polarna och slirat litet ikväll. Nykter då jag släpat på hojen, så när dem drog på krogen gasade jag runt i stan och spanade efter villebråd. Efter typ 45 minuters snurrande så känner jag att det är dags att dra hem då brorsan lovat att dragit festen vidare till stan då. Anar oråd när jag parkerar hojen utanför dörren och det ligger kläder på trappen, dörren är olåst och ingen hemma. 30 sek av förvirring innan brorsan susar in genom dörren muttrande om slagsmål och mord. Han försvinner lika fort som han kom igen, en okänd dam kliver in och ser litet förvirrat på mig när jag står i hallen med skinnställ och hjälm och funderar vad som pågår. Ytterliggare förvirring då hon inte heller vet vad som händer. Lyckas så småningom få reda på att brorsan och en grabb till rykt ihop över någon donna, som är fullständigt ointresserad av båda grabbarna i soppan. Så där står jag iklädd komplett mc-utrustning med en ilsken bror, en ilsken grabb, en förtvivlad dam och en stupfull skotte.

Men det verkar som dem kom överens och blev goda vänner i sann fylleanda till slut... :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul