SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Haha shit!! starkt jobbat av dig att ta dig hem så tidigt!!RESPEKT
Mja tog väl en 3 timmar+.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha shit!! starkt jobbat av dig att ta dig hem så tidigt!!RESPEKT
Vad har du gjort med foten då, mc-olycka?
Fan att man ska ha bråttom med att lära sig grejer asså!
Mja tog väl en 3 timmar+.![]()
Haha SJP,
Själv bröt jag tummen i helgen tror jag. Några nazister inne på ett ställe började bråka och jag stod och pissade. I lugn och ro gick jag fram och sa "Sluta kör 4 mot 1, låt dem två ta det och ni andra kan gå" - Riverdance-mode-on
Patetisk man känner sig. Nu sitter jag dock på jobbet
Shedevil, jobbar du ikväll!?

Haha SJP,
Själv bröt jag tummen i helgen tror jag. Några nazister inne på ett ställe började bråka och jag stod och pissade. I lugn och ro gick jag fram och sa "Sluta kör 4 mot 1, låt dem två ta det och ni andra kan gå" - Riverdance-mode-on
Patetisk man känner sig. Nu sitter jag dock på jobbet
Shedevil, jobbar du ikväll!?
Vadå gav de sig på dig också för att du bad de ta det man mot man och jämna ut en annan fight? sikka stolpskott
Japp, ett 12-timmars pass idag oxå
Är lite nervös nu, vi ska stoppa en av ugnarna för den är full av beläggningar så jag måste skjuta med en "kanon" i ugnen för att få bort beläggningarna. Känner inte alls för att göra det nu under ett nattpass och har inte skjutit själv sen jag gick utbildningen![]()
Precis, egentligen skulle jag bara vänt ryggen och gått. Men då hade kanske min polare stått där med fyra neandertalare - lite ovärt
Fyfan, det låter lite intressantSe till att pricka rätt
![]()
Japp, ska försöka, vi har ett lasersikte. De sköt 1400 skott innan i veckan så får se hur lång tid detta tar, puhhh....

hallå benedict,bushido,sjp och bruttan![]()
![]()
Hehe fan 3 timmar låter bra, tycker jag iafall!!
Jag hade nog vimlat runt och kramat träd och pratat för mig själv haha![]()
Lite spännande vare iaf ute i vildmarken utan telefon kl03 på morgonen. Tjähna, allt bra i natt?

Precis, egentligen skulle jag bara vänt ryggen och gått. Men då hade kanske min polare stått där med fyra neandertalare - lite ovärt
jajamen, har satans ont i ögonen efter svetsat ett nytt avgasrör, ska ut och testa hur hon går med de imorgon
(helt nytt avstämt med omlad header som förhoppningsvis gör ja inte förloar så mkt effekt på de)
Var väl ungefär det man gjorde i 3 timmar.Lite spännande vare iaf ute i vildmarken utan telefon kl03 på morgonen.
![]()

Är man riktigt häftig så använder man en svetsmask/brillor.![]()

Japp, ett 12-timmars pass idag oxå
Är lite nervös nu, vi ska stoppa en av ugnarna för den är full av beläggningar så jag måste skjuta med en "kanon" i ugnen för att få bort beläggningarna. Känner inte alls för att göra det nu under ett nattpass och har inte skjutit själv sen jag gick utbildningen![]()
e lite slowjajamen, har satans ont i ögonen efter svetsat ett nytt avgasrör, ska ut och testa hur hon går med de imorgon
(helt nytt avstämt med omlad header som förhoppningsvis gör ja inte förloar så mkt effekt på de)
håll tummanra för grannarna inte klagar och att hon går som en pärla !
Läget själv då?
Inte så himla bright...japp men den har varit i familjen så länge att den har fått en liten glugg som släpper igenom ljus
har inte råd med en ny heller
Hej fjunis!
Ehm, du har alltså svetsat ett helt rör utan skyddsmask?Inte så himla bright...
![]()

|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!