SheDevil79
Time Out
Vad gör ni idag? Själv har jag nattpass. Sitter och läser om mentalsjukhus och lite annat.
Sitter oxå på jobbet och har ett nattpass. Har precis fått ner lite jordgubbar och glass i magen, mums
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör ni idag? Själv har jag nattpass. Sitter och läser om mentalsjukhus och lite annat.
Ja, det är inte mer än rätt att du bjuder henne på en ridtur.
Läste en jävligt intressant artikel i Populär Historia (tror tidningen heter så iaf) om lobotomi. Rätt otrevlig "behandling" måste man ju säga, antar att ni inte gör såna roliga saker nuförtiden...![]()
Sitter oxå på jobbet och har ett nattpass. Har precis fått ner lite jordgubbar och glass i magen, mums![]()

Sitter oxå på jobbet och har ett nattpass. Har precis fått ner lite jordgubbar och glass i magen, mums![]()
Den i allmänheten kända "klassiska lobotomin" då man separerade pannlobens nervbanor till de ställena där de "känslomässiga" fanns, används nog inte ens längre.
Kemisk lobotomi finns dock. Via piller, som ger ungefär samma effekt, man bara existerar.
Finns ju dock än idag ECT (Terapi med elchocker). Ganska vidrigt men väldigt effektivt.
Men som förr, stängde in barn i celler med plastflaskor fastsurrande runt händerna hela livet för att de inte skulle riva sig. Diverse sjuka experiment på barn osv.
lust o ersätta manglan och money?
Vi behöver en tjej att tjata av oss på![]()
Bara tjata på, jag är här till 5:30 om jag orkar hålla mig vaken![]()

Vad jobbar du med då?
åhåhperfekt!
kul o va motsatta könet ?
får man fråga en liten sak,
om en tjej på häst kommer förbi en varm dag och säger "hurfan orkar du göra det i värmen osv blabla" e de då perfekt o säga, "ja men kom in och rid istället då?"
Den i allmänheten kända "klassiska lobotomin" då man separerade pannlobens nervbanor till de ställena där de "känslomässiga" fanns, används nog inte ens längre.
Kemisk lobotomi finns dock. Via piller, som ger ungefär samma effekt, man bara existerar.
Finns ju dock än idag ECT (Terapi med elchocker). Ganska vidrigt men väldigt effektivt.
Men som förr, stängde in barn i celler med plastflaskor fastsurrande runt händerna hela livet för att de inte skulle riva sig. Diverse sjuka experiment på barn osv.
Jag jobbar i ett pannhus, ånga, turbiner, kemikalier och övervakning så inget fancy men jag gillar mitt jobb
Jag jobbar med bara män så är van....
Självklart är det ok, om tjejen har humor så skrattar hon säkert och ger ett skamligt förslag tillbaka
nja hon fnittra till lite men fick ett "nejtack, men du kan få bjuda mig p åett glass vatten sålänge"
fyfan..
får du inte mardrömmar och blir typ rädd för dom enkalste sakerna? hade fan nog inte pallat trycket
Så det låter inte som om det är helt kört då iaf![]()

Jag jobbar i ett pannhus, ånga, turbiner, kemikalier och övervakning så inget fancy men jag gillar mitt jobb![]()
nja hon fnittra till lite men fick ett "nejtack, men du kan få bjuda mig p åett glass vatten sålänge"
Det betydde ju; Bestig mig här och nu! Nu missade du ju ett öppet mål grabben!![]()

HAHHA!
du e fan lika rolig som bushido nästan![]()

Låter som ett ganska soft jobb. Själv ligger alla här och sover tror jag, så det blir nog en lugn natt får vi hoppas på =)
Bushido? Det är den där säckpiparen från söder va? Reservdansk? Fast säckpipor är coola!![]()
hahaha ne, men ligger man topless och meckar så brukar de ge respsons
spec om tjejerna gör de!
hur mkt har ni töser sexat er på stranden om man får fråga?
Ni har ju overaller till baddräkter tycker jag

|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!