Anndreeaas
otursfågeln
sida 26!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vet inte vilken sida, där finns nog ett par st.
229 sidor.. herregud
jag ger inte upp!

om en tjej inte är intresserad så brukar vi säga att vi har kille.![]()

Finns en del av er som använder det som test också. Har hört det från vissa cheyor som jag fortsatt flörta med. Sen finns där ingen kille längre. Typ för att se om man är en fegis eller törs riskera lite.
åas har jag råkat ut för att där finns en kille också![]()
finns rätt många länder du kan plocka utan att köra omväg, du kan ju börja med kroatien. har för mig där är rätt fina flickor oxå. lycka till!
talar du rent allmänt eller om brudarna här på forumet?
om en tjej inte är intresserad så brukar vi säga att vi har kille.![]()
Ska inte vara någon fin, utan någon som aldrig är sjuk och aldrig tar en rast. God mat, skinande rent, trädgårdsmästare och bra på allt jag inte känner att jag vill slösa min tid på.
Glömde nämna att ett paket nudlar räcker i matväg per dag.
finns det oxå myggan.![]()
hahhahah va fan!!

Rent allmänt förståss, har inte träffat någon från forumet ju, så vad vet jag hur dom är.
Jao, har förstått det jo. När killen kommer och undrar vad man håller på med är det väl en annan sak. Tycker det är betydligt ovanligare att man ser en ensam tjejj eller en grupp tjejjer på ett uteställe utan killar med sig än killar utan tjejjer dock, men det är bara en observation.
!Rent allmänt förståss, har inte träffat någon från forumet ju, så vad vet jag hur dom är.
Jao, har förstått det jo. När killen kommer och undrar vad man håller på med är det väl en annan sak. Tycker det är betydligt ovanligare att man ser en ensam tjejj eller en grupp tjejjer på ett uteställe utan killar med sig än killar utan tjejjer dock, men det är bara en observation.
haha bara skojar,
en tjej kan ha hur jävla fin kropp hon vill, e hon ful vill ja inte ha henne
HAHHAHAHA har d någon betydelse i detta fallet myggan?? tycker inte jag.![]()
![]()

Jag har ett knep för att hitta singeltjejer! Du super dig så full att du får en minneslucka. Nästa minne är garanterat att du vaknar hos en chey, eller åtminstone är med en!

Jag har ett knep för att hitta singeltjejer! Du super dig så full att du får en minneslucka. Nästa minne är garanterat att du vaknar hos en chey, eller åtminstone är med en!
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |