Tråden för de nattaktiva!

Aldrig vart där men hört mycket bra om det! Suparresa eller semester med bönan?
Åka med några polare, mer ute efter att kunna äta gott och ligga vid stranden med en drink i handen. Snorkla, utflykter och en del adrenalinlekar.
Drickat ligger långt ner på listan, super jag är jag slagen minst 2dagar efteråt.

:D :D :D

vilket fall som helst så har jag iaf problemet att hitta en kille som e lika kåt som mig. :gnissla

Det är sant ju:D

Då är du väl ett undantag då:tummenupp

Förresten... Hello baby:brynad

Åka med några polare, mer ute efter att kunna äta gott och ligga vid stranden med en drink i handen. Snorkla, utflykter och en del adrenalinlekar.
Drickat ligger långt ner på listan, super jag är jag slagen minst 2dagar efteråt.

Är brudar en faktor? Isåfall är Kroatien ett halvdött ställe vad jag förstått. Prova Pattaya om du vill ligga, annars kör Kroatien, finns fina ställen att dra och fiska på också med båt.

Skulle aldrig göra en tjej präktig. Jag önskade att det fanns tjejer som jag, som utmanade polarna i att ta av sig alla kläder på dansgolvet på fullsatta ställen, ha sex med en stranger på bussen, osv osv osv. det HÄNDER inte. Det är rent logisk biologi =)

på grillfest så grillade alla killarna i inget annat än förkläde, inklusive mig som stod och torrjucka med en fin brunett :hihi

tyst manglan! annars blir de ingen mer kickboxning!

på grillfest så grillade alla killarna i inget annat än förkläde, inklusive mig som stod och torrjucka med en fin brunett :hihi

tyst manglan! annars blir de ingen mer kickboxning!

Haha, när jag var i Thailand och tränade thaiboxning var vi ute en kväll. En brud stod på en pelare och dansade. Hipps vipps har polaren hela sin arm i hennes geggveck typ. :Bugar

Sen är vi tjejer lika jäkliga som ni boys i sexet

Ja ibland, nej ibland. Jag har haft både och. Och tillräckligt många för att kunna avgöra att generalisering är hopplöst när man diskuterar sex. Folk är bara för olika varandra.

fan va illa, jag e i samma status som dig och jag e 16 :rolleyes:

Haha. Som jag bor nu kan jag bo ett tag till, finns ingen anledning till att stressa. "pappa betalar" när jag förtjänar det va :tummenupp
Nej men lägenhet letar jag för fullt efter för tillfället faktiskt med en vän! 22 år i kö har han stått och ändå hamna han på 14:e plats för en läcker lägenhet på gärdet.. Kanske inte var oväntat, är inte så insatt :huvet

Ja ibland, nej ibland. Jag har haft både och. Och tillräckligt många för att kunna avgöra att generalisering är hopplöst när man diskuterar sex. Folk är bara för olika varandra.

Hur är det att ligga med en kille? Alltid undrat. Eftersom du haft både och :rofl

Är brudar en faktor? Isåfall är Kroatien ett halvdött ställe vad jag förstått. Prova Pattaya om du vill ligga, annars kör Kroatien, finns fina ställen att dra och fiska på också med båt.
Nej gillar inte att duscha så hålla på och springa efter kjoltyg har jag tröttnat på.

Kroatien är :tummenupp Fina bergsvägar (smala som attan, be om att inte få möte :gnissla ) Men undvika Pula och kör längre söderut isf, god mat, mängder med frukt och grönt på de lokala marknaderna, gott vin. Det går att ta katamaranen över till Venedig från Pula. Har inget ont att säga om landet :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra