Tråden för de nattaktiva!

Haha, du vet inte hur rätt du har med att jag slår :D :rofl

ne nu hamna andreas bakom flötet helt o hållet.. fattar ingeting:arsele
Är min herre en sån som målar naglarna och kör vänsterhanden bara för att få det att verka som om någon annan gör jobbet möjligen?:D
Hahaha och sitter på handen för man inte ska få känslen i den! yes sir!:banana

Haha nejdå manglan. Menade inte så, men eftersom det verkade vara så oväntat så skulle det kunna varit den.

Då vart middagen avklarad. Jobbar ni andra eller? Andreas vet jag jobbar inte, han skakar tuppen

Haha nejdå manglan. Menade inte så, men eftersom det verkade vara så oväntat så skulle det kunna varit den.

Då vart middagen avklarad. Jobbar ni andra eller? Andreas vet jag jobbar inte, han skakar tuppen

nu ska vi inte va såna :krama

Har faktiskt slitit som en röv i 2 veckor med att dels plocka ner och ihop min egen hoj i molekyler,
Har ingen verkstads eller mc erfarenhet men på något sätt har jag lyckat få sommarjobb i en mc -verkstad när jag e 16 och ska gå på hotell och restaurang utbildning! :tummenupp
vem behöver skola närm an lär sig själv :rolleyes:
Ne men plocka ner mopedern är inte de värsta

MANGLAN! THAIBOXNING ELLER NÅGOT SÅNT!
oh nu kom jag på de :D

nu ska vi inte va såna :krama

Har faktiskt slitit som en röv i 2 veckor med att dels plocka ner och ihop min egen hoj i molekyler,
Har ingen verkstads eller mc erfarenhet men på något sätt har jag lyckat få sommarjobb i en mc -verkstad när jag e 16 och ska gå på hotell och restaurang utbildning! :tummenupp
vem behöver skola närm an lär sig själv :rolleyes:
Ne men plocka ner mopedern är inte de värsta

MANGLAN! THAIBOXNING ELLER NÅGOT SÅNT!
oh nu kom jag på de :D

Är väl bra att du har en mito som är lättmeckad då. :p

Janå, får väl se om man får ihop allt sen bara. :D

Håller på att bygga större maskin i den röda bilen man nästan ser huven av i ena bilden då...

Synd bara att du mekar fel märke då:såjaponken

Är väl bra att du har en mito som är lättmeckad då. :p
mjo, 1 cylindrig motor underlättar!
fast man fick plock av exakt allting förutom motorn för att komma åt cylindern, har numera uppgraderat min motor till en boxer motor!
genom att sätta en glasslåda istället för cylindern medans jag väntar på grejerna!
:rofl

Du växer nog upp och hittar en bra fruga som kan göra jobbet åt dig med tiden ska du se:krama

Hahahahaha bäst för henne hon använder samma nagellack :rolleyes:!

Då vart middagen avklarad. Jobbar ni andra eller?

Andreas vet jag jobbar inte, han skakar tuppen

Nej, jobbar bara natt vanligen och har vant mig vid att somna sent.

:hihi

Jaha, nähä? Får man inte ens den minsta komplimangen från dig/er? Dissad för andra gången inatt... Detta kankse ska bokföras på meritlistan? :brinnerup

Annars blir det ju ännu mera ny feeling över det hela, total stranger:D

"ååh min 16 års dröm går i uppfyllelseeeee...hnngg.......ååh...ooh..aaaah :hihi"

fan va mycket snack de blev om masturbera, vad gör ni kvinnor då? rensar rören 1 gång i månaden själva eller?

mjo, 1 cylindrig motor underlättar!
fast man fick plock av exakt allting förutom motorn för att komma åt cylindern, har numera uppgraderat min motor till en boxer motor!
genom att sätta en glasslåda istället för cylindern medans jag väntar på grejerna!

Näe, ska man väl inte behöva tycker jag? :va kanske blir bättre utrymme om man gör det dock...

Last edited:
BINGO!!! Kickboxning! Ska ut på balkongen och synda/tycka synd om mig själv...

Ska du också köra en kväll med lena handén eller cigaretterna? =)

Klart jag menade att det är väl endast bögar och pedofiler som tackar nej till dig

Mår du bättre nu? =)

hahahahaha!
jo, vi jobbar 500 gånger mer för att försöka få ligg med brunetten/blondinen utanför korvkiosken och lyckades 1/10 gånger för vi siktar för högt, istället för o dra en bara?

vi män e underbara:yoparty

Vafan 1/10 vad är du för grekisk gud?! :va

Ligger nog närmare en på 174 jag tror jag.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul