Njut av natten med världens skönaste cover http://www.youtube.com/watch?v=hy5gelerwdM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag tål inte det religiösa öket
för att du har smak!
Det där är Simon fraser University pipe band, de regerande världsmästarna i bandtävlan både för trumkåren och pipsektionen. Ett riktigt mästarband![]()
Heeeeyyy! Glömmer du bort varifrån jag kommer? (Jönköping = Religiös öken)
Aha! De var ju duktiga pojkarJag uppskattar iaf pojkar i kilt
![]()

Haha, själv är jag ateist![]()
Det är de minsannJag har en kilt!
![]()

Haha, jag är inte direkt troende, mer att "What goes around comes around" På ren svenska "som man bäddar får man ligga"
Och där erkände du att du är en pojke!![]()

Äh, jag tror inte på gudomlig bestraffningOm gud finns så är han antingen allsmäktig eller god, han kan omöjligen vara både och. Så antingen är han en elak jävel som kan straffa mig oavsett om jag är en god troende, eller så är han en snäll men maktlös farbror som inte kan belöna mig för att jag är en god troende. Alltså Behöver jag inte tro, skiter det sig så gör det det ändå
Ja, jag är ju knappast flicka?![]()

Hej. Här e en till vaken Jönköpingsbo. Jobbar och det är rätt lugnt. Vad gör ni andra?
Äh, det är ju trots allt en månad kvar![]()

Haha, tiden flyger iväg när man har roligt!Snart är du 30, flint och bråkar fortfarande med lillsyrran!
![]()

Så länge jag är en jävel på säckpipa vid det laget så kan resten kvitta!![]()
Godnatt tant!![]()

Kan ni sluta prata ålder jag får ångest...![]()

Gört, Jag e inte långt efterJadå... Ska krypa till kojs nu iaf![]()
![]()

Hur gammal är du då? Jag har snart kört hoj / haft mc-kort i 20 år. Gissa hur det känns...Kan ni sluta prata ålder jag får ångest...![]()
Hur gammal är du då? Jag har snart kört hoj / haft mc-kort i 20 år. Gissa hur det känns...![]()
kan man bli så gammal? Är knappt gammal nog att ta tungkort, så e egentligen inte så illa, får bara lite prestationsångest när småglinen från uppväxten börjar prestera karriär å ungar men framförallt leksaks mesigt, ungarna klarar jag mig fint utan. Eller när man konstaterar att eliten i alla coola sporter är yngre än en. Alla åldrar har sin egen charm. Man är inte äldre än man känner sigDet tråkiga är att jag börjar känna mig gammal. Framförallt när man skadar sig. Man läker inte alls lika bra efter 25-årsåldern och benen bryts mkt lättare
Jag fick en dotter vid nyår och det ger en lite andra prioriteringar här i livet men jag har kvar båda Gixxrarna och jag kan nog fortfarande hänga på 90 % av sporthojsåkarnaMan väljer dock ställena man gasar på med större omsorg efter några år i sadeln.
som du sa alla åldrar har nog sin charm.|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |