Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
Nog sant, jag har dock jäkligt svårt att lycks motivera mig till sådant. Så tror en bombrepa i morgonsolen är lättast att arbeta fram.
Är också i förbaskat taskig form. Höll på lite med kampsport förut, men det börjar bli många år sedan nu. Får väl sätta en repa på kawan på kvällarna och sedan försöka slå tiden på trampcyckel eller nått, lär man ju ha att göra ett tag...![]()
Försök att göra det till något annat än ett onödigt ont. Cykla mellan alla aktiviteter och platsbyten exempelvis, det är ju både ett snabbt och billigt transportmedel.
Jo, jag har också tappat formen big time (sysslade även jag med kampsport tidigare), men nu försöker jag hitta den igen
Det har funnits och någon AndreasNO var den största boven i dramat, men han försvann av någon konstig anledning och kom aldrig åter.
Myten går dock att han böt skepnad och hemsöker SH.
Ahahahaha

Alla (135) inloggade SH:are är välkomna att deltaga i diverse samtalsämnen. Är det rätt tolkat Bushido?
Precis så är det tänkt!
Min grundidé var att vi kunde utbyta roliga tidsfördrivande aktiviteter, tipsa och spel och filmklipp att kolla på, berätta historier och så vidare och så vidare, mest för att fördriva tiden åt de stackare som tvingas sitta vakna. Men tråden gick mer och mer åt chattrådshållet, och det funkar väl lika bra det. Huvudsaken är att folk har något att göra

Last edited:
) Sparar ju pengar som kommer att gå direkt till MC-kontot och man får så mycket annat + 
), då har du någonstans du måste befinna dig åtminstone någon gång i veckan
På våra skötselregler för tvättstugan står det att man inte får efter 10... Det skiter visserligen de flesta i utan att någon klagar (alla andra gör det ju själva så), men egentligen får man inte