Tråden för de nattaktiva!

Sista lagret färg ska nu på. Sen kan jag sova... några timmar tills det torkat. Då det är dags att fortsätta.

Jag älskar att stressmeka.

Tja micke, hur går d me din hoj?

Hello darling! Jodå, nya kåpor är beställda får dom nog i mitten av nästa vecka sen ska dom lackas. Va ute en liten tur idag för o kolla så dämpare o styrning va som det skulle. Jacka tur man hade ätt det inte gick värre. Polarna som va med så att jag gled in i muren som va några meter från vägen. Jag har inget minne av att jag dundrade in i den.

Hello darling! Jodå, nya kåpor är beställda får dom nog i mitten av nästa vecka sen ska dom lackas. Va ute en liten tur idag för o kolla så dämpare o styrning va som det skulle. Jacka tur man hade ätt det inte gick värre. Polarna som va med så att jag gled in i muren som va några meter från vägen. Jag har inget minne av att jag dundrade in i den.

okej, bra att du fick tag på delar iaf. :tummenupp Ajdå, ja d va väl ingen trevlig upplevelse så hjärnan stänger väl av om det blir för mycket. Men skönt att det gick relativt bra iaf. :D Nu ska jag bara fixa ledig till vårturen, hahhaa.....verkar vara svårare än att fixa en hoj. :D

Jodå förutom en lite öm axel och lite hjärnskakning så mår jag fint. Finns lite smått jag måste få tag på men det ska nog inte vara några problem. Ska leta som en idiot imorron. jag tänker inte missa SVT två ggr på rad. :)

Kom nyss hem efter nattenskörning.
Jävla vecka det här...

Strul med lastning, punktering osv.

Nä men alltså jag är vaken ett tag till :)

Hur går det med det skadade säckpipefingret?

Hehe, jag gick och la mig direkCt:D

Jodå, det funkar bra numera. Gick dock och skadade ett annat ganska precis när det första börjat läka så...:huvet Men nu är båda mer eller mindre ok så nu övar jag för fullt igen:) Har dock fortfarande inte lyckats få till en inspelning som jag är nöjd med... Vill att det ska bli perfekt första gången jag lägger upp något ju så att folk får ett bra första intryck av mitt spelande:D

Hej och hå! Nu är det helg.
Kom nyss hem från jobbet.
Nu ska man sova i ett par timmar, och sedan dra ut och köra hoj hela helgen :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...