Tråden för de nattaktiva!

Smagatusk

Guest
Puckar är runda har jag fått lära mig av en besserwisser till X... :tungan

Jisses, menar du att det finns brudar som går på det?



Du har failat som vår allsmäktiga ledare! Skäms på dig att dra ner oss ovetande människor till denna låga nivå!

Jag kan ta på mig att jag har lett er ner i fördärvet med dessa ogudfruktiga tankar. Men, who gives a shit? Jag hade ju faktiskt rätt nu också. :D
 

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
saxtorp
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
I allra högsta grad. Allt handlar om att få er till att inse vår otillgänglighet. Spelas korten rätt kan Quasimodo få ett ligg redan när ni börjar bli fulla. Dvs strax efter förfesten.

mmm ja jag har nog också den bilden må jag säga, men inget illa menat, det junar båda parter, tror nog mer på att vill alla vill det samma=ligga

Jo, tjena... Det slutar med en atomkulturkrock. Infarten + parkeringsplats = :död

men den har väl inte med atomkulturkrock att göra,snarare att det var fri parkering.och endå var det nån som ställde sig fel!!
 
Last edited:

Smagatusk

Guest
Hmmm, vad ska jag säga? Är nästan mållös över hur fattigt det verkar vara...

Så är det. Jag säger ju inte att DU är sån. Men jag har haft rätt i mina fördomar innan, så jag håller kvar vid dem. Just med tanke på att jag inte känner dig. Annars fallerar ju hela konceptet med just "fördomar".

Men faktum är att så uppträder dina systrar, rent generellt. Och jag måste säga att mina 2 timmar är avverkade nu. Nu ska jag sova nå´t så ini helvete. Jag ska sova ihjäl kudden.

Tack för inatt, ni iblandade. Nu ska svepa en halv öl, sen...*zzzzzz*
 

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
saxtorp
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
nu ska jag också parekera min röv i sängen och hoppas inte på att bli slagen för utom av john-blund

Asså? Hmm, ska berätta om min analys angående er 2 om ett tag :)

ja och när du ska komma med din analys,då går vi och lägger oss för den intresserar oss inte, hahahahahahaahahaha
 
Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Ort
Nånstans ute i nån av åkersbergas skogar
Hoj
Honda CB 400N
Så är det. Jag säger ju inte att DU är sån. Men jag har haft rätt i mina fördomar innan, så jag håller kvar vid dem. Just med tanke på att jag inte känner dig. Annars fallerar ju hela konceptet med just "fördomar".

Men faktum är att så uppträder dina systrar, rent generellt. Och jag måste säga att mina 2 timmar är avverkade nu. Nu ska jag sova nå´t så ini helvete. Jag ska sova ihjäl kudden.

Tack för inatt, ni iblandade. Nu ska svepa en halv öl, sen...*zzzzzz*

Timmarna går fort när man blir underhållen :) Natti natt! Tack själv för fördomarna och den vilseledande ledningen du stod för! :D

nu ska jag också parekera min röv i sängen och hoppas inte på att bli slagen för utom av john-blund



ja och när du ska komma med din analys,då går vi och lägger oss för den intresserar oss inte, hahahahahahaahahaha

Ska ge er den korta version nu och en längre sen när ni ber om den! :)

Ni är ju bara lättfotade gubbs! :D

Snabbt avklarat och det behövs nog inte en längre utläggning :tummenupp
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vårturen? har ni inte haft vår därnere sedan feburari? hörde något om 15 grader och sol här om veckan.... räknas inte det som försommar?

hahha nä inte detta året, våren är lite sen här. våren kom för drygt en månad sen. riktigt skönt är det. njä inte riktigt! :) 15 grader är vår. :tummenupp
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
meh va fan sysslar du med? :va du vill verkligen inte vara me på vårturen.

hojen är väl brukbar utan kåpor? hört talas om silvertejp? its like magic! :tummenupp

HAHA jag vet jag tänkte samma sak innan idag.
Förra året va det kortet som rök. detta året va det hela hojen.
eller kåpor och instrumentbrädan iaf men det är inget jag inte kan fixa själv bara jag får tag i delar.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
hmm står i valet som kvalet caferäser eller en klassisk ninja hmm :va svårt att sova när man har mycket att tänka på
Tänkte cafe racer tills jag körde en, fyfan vilket skrott slött å när man väll kommer upp i fart svänger den inte som jag ville å stanna va ett dags projekt :D Nej poserhoj kan man ha när man är gammal.. Eller som komplement.

Men dom har onekligen coolare image mer hårdrock blir ingen hoj.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
HAHA jag vet jag tänkte samma sak innan idag.
Förra året va det kortet som rök. detta året va det hela hojen.
eller kåpor och instrumentbrädan iaf men det är inget jag inte kan fixa själv bara jag får tag i delar.

men går den att köra? har du några bilder på hur den ser ut nu? borde inte vara helt jävla omöjligt att hitta delar till din. annars som sagt, går den att starta o den går att svänga med så är det bara tuta o köra. :tummenupp:D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HAHA jag vet jag tänkte samma sak innan idag.
Förra året va det kortet som rök. detta året va det hela hojen.
eller kåpor och instrumentbrädan iaf men det är inget jag inte kan fixa själv bara jag får tag i delar.
Strippor och vulktejp lagar allt! :D racelooken får du på köpet :D
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Jo den går att köra
Ska fixa bilder om en liten stund.

några bilder kommer här.
IMAG0049.jpg


IMAG0048.jpg


IMAG0046.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top