Tråden för de nattaktiva!

Är på jobbet men det är riktigt lugnt även för att va en söndagnatt. Skriver några PM. De blir väldigt långa när man har massa dötid vid datorn :D

Grattis till nya hojen. Bild?

Tackar så mycket:D
Har ingen bra bild.. blev en i garaget när jag ställde in den igen, kan lägga upp dom 2, men dom är dåliga:(

Här är 3 dåliga bilder..

Får sticka ut och köra på Tisdag, och passa på att ta några bra bilder:tummenupp

Bifogat

• 20100314095.jpg
    20100314095.jpg
    213.5 KB · Visningar: 24
  • 20100314094.jpg
    20100314094.jpg
    208.5 KB · Visningar: 23
  • 20100314091.jpg
    20100314091.jpg
    234.2 KB · Visningar: 23
Jo det e sant men jag e duktigt sugen på en 10:a och nyare än den jag har, har en -98 nu

aha.. du har zx9:an då eller??

Då är jag med dig, har bara läst positiva saker om 10:ans motor, och kan bara intyga :hojraket

Men måste nämna ett fel jag lästa på zx10.com (eller vad deras sida nu heter)
Det stod att man kunde dra upp den på bakhjulet upp till 3:an,
Så visst... och jag tog de ju lungt idag, första turen och +-0 grader ute..
Gassar lagom i 1,2,3 lägger i 4 och drar fullt, och den bara reser sig.. :huvet

kommer ta ett tag innan man har all den kraft under kontroll, får bli bättre kompis med min högerhand nu.. :tungan

Är damen lugn och fin idag? ;) Kände att smockan hängde i luften igår, du var jäävligt sugen på att nita nån!

Jag var såååååå sugen på att nita till någon! Men har fått slå ur mig lite ilska ikväll på träningen :D
Så nu är det lugnt, fick t o m en tanke om att det där med pojkvän kanske inte är så tokigt iaf! :D :yoparty

Nyss hemkommen efter konsert med Dave Matthews Band. sjukt bra!
Ska man bara orka gå upp om fem timmar...

Ska man vara nattaktiv inatt, hmm...näääh vi tar tidigt pass på gymmet istället :D

Plugg här! Jiha ... :( Fick plötsligt ont i huvudet också. Vatten!
Laddar itunes med Björk inatt igen...

Sitter och väntar på att solen ska gå upp. Våtdräkt, surfbräda, 7mm tjocka skor, huva, vantar är laddade...
Arctic surf!

Whaaats up STOCKHOLM! (eller var ni än är haha)
Har den sämsta dygnsrytmen nånsin. Sover i 4timmars-perioder.

Hallå hallå! Sista natten innan helg. I helgen ska man iväg o ha en liten Photosessionmwd två modeller. :) nån som har lite idéer hur bilderna ska vara?

Beror ju på hur upplägget är. Är det modeller som är lite "badass yeah" eller är det modeller på normal "se bra ut i designerkläder"-nivå?

Den ena tjejen gör sig nog bäst på typ "vanliga" bilder om du förstår, sen den andra tjejen hade funkar till de mesta typer av bilder. Båda är väldigt oerfarna inom modellerande fast jag har fotat dom förut. Jag har några idéer själv men det hade varit kul med lite fler. Ni har väl ändå inget viktigt för er inatt? :D

Min dag i korthet:

- Kulor visslar runt öronen, folk springer runt mig med vapen och fi omgrupperar på fältet.
- Bussbolaget glömmer oss och vi står i Smålands förbannade skogar utan nåt att göra i tre timmar.
- Följden blir missat tåg och massa tjafs. Se "Idag är jag förbannad för..." för längre utlägg om SJ och min syn på jävulens bolag. :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph