Tråden för de nattaktiva!

Sitter man här som vanligt, och kollar när Kanada leker med Ryssland och stänker in mål på mål. Kunde vara lite kul om ryssarna fick in 2-3 mål så det blev match igen (står 7-3 just nu).

Sitter man här som vanligt, och kollar när Kanada leker med Ryssland och stänker in mål på mål. Kunde vara lite kul om ryssarna fick in 2-3 mål så det blev match igen (står 7-3 just nu).
Vad jobbar du med egentligen? övervaka mätare?

Gött äre o kolla hockey på arbetstid... fast soffan här hemma är snäppet skönare än fotöljen ja satt i igår när ja jobba...

Asså fan Norman! Är du vaken dygnet runt?
Set inlägg från dig alla tider på dygnet. :)

:D..
Haha, ja de finns ingen tid på dygnet under en vecka då jag inte varit vaken, vaken dygnet runt är jag dock inte :D
Nattjobbare men försöker ha ett någorlunda liv när ja e ledig så man försöker va vaken lite på dan me :D

:D..
Haha, ja de finns ingen tid på dygnet under en vecka då jag inte varit vaken, vaken dygnet runt är jag dock inte :D
Nattjobbare men försöker ha ett någorlunda liv när ja e ledig så man försöker va vaken lite på dan me :D

Vet hur det e. Är själv nattjobbare sen ca 3 år tillbaka. :tummenupp

OS är över.. Scha-la-la-la-la
Våren är här! Shaaaa-la-la-la-la...
*Trampar lite lätt takten för att hålla mig vaken*

Oj fler som är vakna inattt. Vad har ni för planer i helgen? Själv så ska man flytta in i sin nya lägenhet om man hinner få allt klart.

Helgplaner... vad är det?
Är inte de sånt man ska göra oplanerat, roligst så:D

haha, skämt osido så har ja nog inga planer, inga ja kan komma på iallfall, så inget viktigt:)

Helgplaner... vad är det?
Är inte de sånt man ska göra oplanerat, roligst så:D

haha, skämt osido så har ja nog inga planer, inga ja kan komma på iallfall, så inget viktigt:)
att bara ta det lugnt är riktigt skönt också. Funderar på om man skulle ta o slänga på dom nya däcken på hojen och dra it på. en premiärtur.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti