Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat prisserna för lunch ute i norge?Varför äter inte norskar ordentlig lunch o varför äter de så mkt fryspizza?
Du har ingen släkting som heter robert och är lärare?Finns ju inget annat att köpa än mackor ändå.. Ingen som käkar varm mat.. Varför vet jag faktiskt inte..
Noll matkultur..
Pelle vi mindre lyckligt lottade som bor i etta då?
Har du kollat prisserna för lunch ute i norge?
Pelle vi mindre lyckligt lottade som bor i etta då?
Fjanta mig om att de e svårt att väödra sovrummet när man inte har nått..Hur menar du nu, att du inte kan slå av TVn för att du bor i en etta, eller att sambon sitter uppe och kollar när du försöker sova?
Fjanta mig om att de e svårt att väödra sovrummet när man inte har nått..
Hade en handledare som hette liljequist, och det är bara bra om du inte e släkt med honom för han va en dryg jävelDu får ursäkta mig men jag ser inte riktigt din poäng här..
Kan byta med mig, fortfarande inte sovigt, nu går dock hjärnan på rent socker, tänkte tvångs köra den till 21 så kanske man kan somna och i lagom tid, o man inte sover 22h igen...Den natten jag inte är med... då ska det givetvis bli heta diskussioner om norrmän och sovrum. Attans![]()
Sitter på mitt hotellrum i Stockholm och är uttråkad. Är frustrerad över att jag behöver somna, hade hellre varit ute på stan. Några fler vakna där ute?
Mjo, skulle nog behöva sova, men lär inte bli på några timmar till ikväll heller. :/
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |