Tråden för de nattaktiva!

Ohh:krama fast jag tycker att schäfrar är lite läskiga pga dålig erfarenhet då matte/husse haft för dålig pli men hundar är härliga.
Har en kise hemma, Fjant men det ska bli en hund så småningom, får se vad jag o killen kan komma överrens om för ras i framtiden:)

Du skulle träffa min lille fjant, går inte annat än att älska :D
Eller mjae, han e rätt jobbig, väldigt jobbig, hmm..jobbigaste jävla hunden i världen rentutav, men det är bara för han älskar folk o man kan faktiskt inte annat än le åt han trots allt :D

Har också en kisse, lille Pysen, det är en underbar liten krabat, bor dock hos min far sen 3-4 år tillbaka.

De e enna trevlig me djur men de e fan nästan bäst att ge fan i att skaffa några för de e bara massa jobb o när man inte har dem i närheten blir väldans ensamt..

675 daytona för runt 50k typ ?!:brinnerup

ligger ju två st ute för mindre än så här på SH...

Last edited:
ajdå, kom just på att jag förlorat tresifffriga beloppm på krogen ivkäll :(

Du skulle träffa min lille fjant, går inte annat än att älska :D
Eller mjae, han e rätt jobbig, väldigt jobbig, hmm..jobbigaste jävla hunden i världen rentutav, men det är bara för han älskar folk o man kan faktiskt inte annat än le åt han trots allt :D

Har också en kisse, lille Pysen, det är en underbar liten krabat, bor dock hos min far sen 3-4 år tillbaka.

De e enna trevlig me djur men de e fan nästan bäst att ge fan i att skaffa några för de e bara massa jobb o när man inte har dem i närheten blir väldans ensamt..

ligger ju två st ute för mindre än så här på SH...

Har du ngn bild på krabaten då? Min heter Fjant som lilla trollet i Trolltyg o Tomteskog:)

Last edited:
Jahpp, då har man varit och rasat med sierra turbo och vart strandad i -12 mitt ute i skogen. :)

Jaonå, inte mina grejjor, så lite skojj var det allt, stort rökmoln och ingen drift. :p

Det skulle gärna fått vara lite varmare dock.

Man får ju göra upp en liten eld, haru aldrig vart på rally pojkvasker...

Har man inte Yxa i bilen söderut?

Yxa och (vass) kniv har man alltid i bilen, samt resevrdunk, bogserlina, startkablar och givetvis bilens undermåliga standardutrustning.

Nattveckan är igång, så nu är man här till kl 7, sen får jag se om jag måste använda punkteringssprayen eller inte för att komma hem... :gnissla

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti