Tråden för de nattaktiva!

På senare tid har jag försökt att bry mig lite mindre om pengar för att man är rätt utarbetad o de vore dumt att gå in i väggen, o situationen jag är i just nu har verkligen gjort att jag inte gärna går till jobbet så jag bestämde mig för att ta ledigt ett par veckor.

Sömn får jag alltid, om jag sov nåt under natten eller ej vet ja inte dock, troligtvis hann nog solen gå upp innan jag somna :D

Aj aj aj, så du valde att vara busig;) Jag sov gott till 13:30 idag:)

Aj aj aj, så du valde att vara busig;) Jag sov gott till 13:30 idag:)

:huvet Javisst fan, nu va väl dock inte de orsaken till sömnbristen under natten utan det problemet har ja ändå, somnar alltid tillslut o sover gott men det brukar dröja tills morgonen innan ja lyckas somna.

Vad tråkigt det är här i natt! Ingen som har något roligt o skriva där ute?

Hmm, så mkt roligt har man väl inte på lager direkt men nån rolig konverstation borde man väl kunna få igång här, måste ju finnas lite onyktra satar här som kan komma me helt befängda saker :D

Hmm, så mkt roligt har man väl inte på lager direkt men nån rolig konverstation borde man väl kunna få igång här, måste ju finnas lite onyktra satar här som kan komma me helt befängda saker :D

Ja precis, såg att Slappa var vaken, han brukar ju vara rätt glad i grogg o har säkert ngt på lager?:D

Kan inte heller sova, börja jobba på måndag igen efter nästan 3 veckors ledighet.
Börja nog bli dags att få in den vanliga dygnsrytmen igen,

Kan inte heller sova, börja jobba på måndag igen efter nästan 3 veckors ledighet.

Tre veckors ledighet, vad härligt! Var sist ledig så många veckor i sträck sommaren 06:3freak

Mje inge grogg för han ikväll så han e inte så spännande :D

Ingen grogg, då måste han fått snurren:D

Last edited:

Samma skit här, dock är jag mitt uppe i ett Tusenbröder-maraton just nu så det får vänta tills imorgon :D Två sista delarna kvar nu!

En snabbis vid datorn, lite mer grogg och sen ska Kung-Hoffa rädda dagen :yoparty

Så vad är det för hund som du har då? Ska ni ha delad vårdnad om den nu då?

Det är ett stycke schäfer, vet inte hur de blir, det är ju trots allt lite att dra ut på lidandet att hålla på me nå sånt.
Men han saknar en ju helt klart så man får väl fortsätta vara hans husse tills matte hittat en ny husse till honom :död

Faen ni får ju skärpa till er, en annan börrjar ju komma till åldrs nu och sitter uppe o letar hojar längra än vad många yngre gör!!!!!:arsele

De e mening med felstavningen :brinnerup

Det är ett stycke schäfer, vet inte hur de blir, det är ju trots allt lite att dra ut på lidandet att hålla på me nå sånt.
Men han saknar en ju helt klart så man får väl fortsätta vara hans husse tills matte hittat en ny husse till honom :död

Ohh:krama fast jag tycker att schäfrar är lite läskiga pga dålig erfarenhet då matte/husse haft för dålig pli men hundar är härliga.
Har en kise hemma, Fjant men det ska bli en hund så småningom, får se vad jag o killen kan komma överrens om för ras i framtiden:)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back