Tråden för de nattaktiva!

Faktiskt så har jag det. Känner mig inte alls trött även som jag bara blundat i 3h :3freak

Haha.. faktist inte heller trött, och jag har inte sovit alls:D

Va precis ute och körde lite Hoj, riktigt skönt väder..
Fan, hela motorvägen för sig sj:P (håller mig till större vägar nattetid)
När man är ute och kör natt, känns som man äger hela vägnättet, fan ingen ute.. och dom få som är, passerar så fort att man knappt märker det:tummenupp

Fan att jag inte har hojen hemma, en liten tur såhär dags hade fan varit skönt...:( Jaja, är väl lika bra att lägga sig då. Har lirat Spore i fem-sex timmar nu så nu får det vara bra:D

G'natt folket, hörs imorgon natt!

snart är det dags... countdown begins now!

Countdown till vad?:va Skriv inte i tråden innan tolv:mad: Tråden är för nattaktiva, inte kvällsaktiva:fakta Alla är väl aktiva på kvällen?:va

jahapp, va hittar ni på med då?

Najs! :tummenupp

Bara så du vet så kommer hus i helvete bryta ut bland alla brudarna på SH, och en tråd kommer startas av någon kärring på forumet som anser det FRUKTANSVÄRT att du lägger ut nakenbilder på ett HOJFORUM.

Bara så du vet.

;)

Najs! :tummenupp

Bara så du vet så kommer hus i helvete bryta ut bland alla brudarna på SH, och en tråd kommer startas av någon kärring på forumet som anser det FRUKTANSVÄRT att du lägger ut nakenbilder på ett HOJFORUM.

Bara så du vet.

;)

Bra! Jag är här för att sukta er. Sedan är jag inte naken. Har fan brallor, brillor och halsband på mig! :mad: :vågavägratischa:

Edit. Och det är inte bilder. Det är foton =)

Last edited:
Kom hem från jobbet för 45 minuter och är hungrig. Makrillen och knäckebrödet är slut, äggen är slut och nudlarna är slut.

Ett par snabba glas vatten håller inte så länge :(

Bra! Jag är här för att sukta er. Sedan är jag inte naken. Har fan brallor, brillor och halsband på mig! :mad: :vågavägratischa:

Edit. Och det är inte bilder. Det är foton =)

Jag klagar inte, jag gillar naket. VISA PATTARNA VISA PA......eller ja, du fattar. :D:D

Kom hem från jobbet för 45 minuter och är hungrig. Makrillen och knäckebrödet är slut, äggen är slut och nudlarna är slut.

Ett par snabba glas vatten håller inte så länge :(

jag har nog ett paket nudlar kvar, du kan få om du vill. ägg har jag faktiskt oxå. :tummenupp

Last edited:
Tjenare alla!
Nu sitter man här på jobbet och hoppas att det ska hända nått så tiden går lite snabbare,

@MikkE snygga bilder, Funderar också på att inhandla ett Canon 50/1,8., sägs att det ska vara grymm skärpa på det.

Ja tack!

Jag får nog sticka ner och handla lite innan jobbet imorn så det inte upprepar sig :D

Hittade en konserv fruktcocktail i skafferiet... Bananen i den var extra äcklig :brinnerup

Najs! Ja skickar med posten, vill du ha d tillagat el fixar du d sjlv? :D

Efter 2st tisdagsöl o en charmerande god middag bestående utav två råttor o lite ruttna rotfrukter som liknade de fina vårlökarna vi satte i våras.
Vill jag önska SH godnatt!
Imorgon skall jag som alla andra åka till Arbetsförmedlingen o prata med dem om att jag inte tycker detta e det minsta roligt längre...
Det e som ingen idé att söka ett jobb ens mera!
Jag e duktig välutbildad har 411 saker på meritlistan vad hjälper det om det e 4k sökande med fina betyg filkander osv jag står noll=(
Ännu en dag i helvetet=(
Å ja jag e bitter nu!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP