Tråden för de nattaktiva!

Hmm, nej då. Men mer kan jag inte berätta för han skulle få toknippran på mig och det vill jag inte! :D

Haha, ok...:D Jaja, han verkar ha gått och lagt sig nu i alla fall:såjaponken

Tja, jag försöker... Fingrarna är bra, vore det inte för att hela huset sover så skulle jag väl kunna riva av en bit... Men vill inte väcka hela sydsverige:D Jag slår inte på damer, men komma hit och hålla mig sällskap får du gärna:)

Haha, jag sa bara att du skulle slåss :D O vem kallar du för dam? Så jäkla gammal är jag inte!!! Det kommer att bli en "Sydsverige Tour" i år :) Bara jag får tag på en vettig hoj (= billig hoj) och att hoppetossan kan vara min handledare så kommer vi till Sjöborakan oxå, vill ju höra dig riva av en bit :)

Haha, ok...:D Jaja, han verkar ha gått och lagt sig nu i alla fall:såjaponken

Inte lätt att hänga med i den stora ligan :D

Last edited:
Haha, jag sa bara att du skulle slåss :D O vem kallar du för dam? Så jäkla gammal är jag inte!!! Det kommer att bli en "Sydsverige Tour" i år :) Bara jag får tag på en vettig hoj (= billig hoj) och att hoppetossan kan vara min handledare så kommer vi till Sjöborakan oxå, vill ju höra dig riva av en bit :)

Haha, vi säger väl så då;) Är det du på din profilbild så har du nog en hyfsad chans i alla fall:D Du är äldre än jag:tungan
Ok, då lovar jag att spela för dig när ni kommer förbi!:tummenupp

Inte lätt att hänga med i den stora ligan :D

Klart, vi överlägsna människor lämnar resten i dammet:tummenupp:näsblod

Last edited:
Haha, vi säger väl så då;) Är det du på din profilbild så har du nog en hyfsad chans i alla fall:D Du är äldre än jag:tungan
Ok, då lovar jag att spela för dig när ni kommer förbi!:tummenupp

Klart, vi överlägsna människor lämnar resten i dammet:tummenupp:näsblod

Vad har jag en hyffsad chans i?
Klart att det är jag på profilbilden! :D Snart bär det av igen till havet, vågorna och saltstänken :) Ja men va fasiken?! Är jag så gammal att ALLA är yngre? Hmm *funderar*

Vad är spam för något? :D

Vad har jag en hyffsad chans i?
Klart att det är jag på profilbilden! :D Snart bär det av igen till havet, vågorna och saltstänken :) Ja men va fasiken?! Är jag så gammal att ALLA är yngre? Hmm *funderar*

Om vi nu skulle slåss menar jag;)
Som sagt, ingen dålig form det där:tuttar Jag har bara surfat två gånger, men det är sjukt kul! Borde skaffa en bräda...
Haha, jag är bara 19, fyller 20 om en månad ca;)

Bra fråga, helt rätt:D

Är jag så gammal att ALLA är yngre? Hmm *funderar*

Ja.

spam.jpg

Om vi nu skulle slåss menar jag;)
Som sagt, ingen dålig form det där:tuttar Jag har bara surfat två gånger, men det är sjukt kul! Borde skaffa en bräda...
Haha, jag är bara 19, fyller 20 om en månad ca;)

Bra fråga, helt rätt:D

Haha, jag har några ess i skjortärmen som räddar mig ur de flesta situationer :D
Men va faen! Varför ska alla goa "gubs" vara så unga för? :tungan
Oj oj, stora kalaset om ca 1 månad :D :banana

Aha! Jag misstänkte att det var något ätbart :D

Last edited:
Haha, jag har några ess i skjortärmen som räddar mig ur de flesta situationer :D
Men va faen! Varför ska alla goa "gubs" vara så unga för? :tungan
Oj oj, stora kalaset om ca 1 månad :D :banana

Hade inte jag haft det så hade jag aldrig vågat slåss med en tjej som ser ut som du, värsta schwarzenegger ju:tuttar :D
Haha, förlåt oss då:tungan Kan väl inte hjälpa att du är så gammal:D :hihi
Självklart, systemet here I come:yoparty :banana

Nä fan, nu får det bli sängen, ska upp om fyra timmar... Ha det gott så länge så hörs vi! G'natt!

Last edited:
Hade inte jag haft det så hade jag aldrig vågat slåss med en tjej som ser ut som du, värsta schwarzenegger ju:tuttar :D
Haha, förlåt oss då:tungan Kan väl inte hjälpa att du är så gammal:D :hihi
Självklart, systemet here I come:yoparty :banana

Nä fan, nu får det bli sängen, ska upp om fyra timmar... Ha det gott så länge så hörs vi! G'natt!

Äh! Håll k*ften! :huvet :brinnerup Jag är inte GAMMAL!!!

Sängen blir det här med, nybäddad och fluffig :D Natti natt:krama

Äh! Håll k*ften! :huvet :brinnerup Jag är inte GAMMAL!!!

Sängen blir det här med, nybäddad och fluffig :D Natti natt:krama

God morgon gamling!:krama

Nädå, ska inte vara taskig...:rolleyes: :D

Kram på're!:krama

Självklart, man är väl inte 20 längre va fan :D

Den dan jag e sugen på mys e de väl bara o åka te manglan va fan :D

:glömdet

Vågar du det då?:D Med den fysiken samt förmågan att fajtas så hade inte jag vågat:näsblod :D

Det var dock modigt att ens våga säga så mycket! Hatten av!:yoparty Farväl amigo, det har varit trevligt att lära känna dig:hej :brinnerup :glömdet

Vågar du det då?:D Med den fysiken samt förmågan att fajtas så hade inte jag vågat:näsblod :D

Det var dock modigt att ens våga säga så mycket! Hatten av!:yoparty Farväl amigo, det har varit trevligt att lära känna dig:hej :brinnerup :glömdet

Du har inte sett min fysik :martialar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...