Tråden för de nattaktiva!

Här är man vaken trots att man borde sova. Jobbar tidigt imorgon.. Men det är ju såååå lätt att fastna framför datorn. Man kikar och drömmer och planerar och drömmer... trots att det är 3 månader ca kvar till det är dags... och när man inser det, det är då man får en tår i ögat...

3 månader går jättesnabbt, tänk d har redan gått 4 månader sen man körde sist. tiden tickar på och snart är det vår. :tummenupp

Ohh vad kul, skulle vilja testa en sånnadäringa någon gång. Synd att man inte bor mer neråt skåne, ni verkar hitta på en massa kul:)

hahah ja ska se om man orkar släpa med sig utrustningen, så man kan få testa lite. :)
du får komma ner när du har semester så planerar vi in så det händer massa skojs och så det blir massa hojåk. :tummenupp

Last edited:
hahah ja ska se om man orkar släpa med sig utrustningen, så man kan få testa lite. :)
du får komma ner när du har semester så planerar vi in så det händer massa skojs och så det blir massa hojåk. :tummenupp

Toppen, ska komma ner några gånger i sommar på några körningar, det e ju faktiskt inte mer än 14 mil till Malmö:):tummenupp

Toppen, ska komma ner några gånger i sommar på några körningar, det e ju faktiskt inte mer än 14 mil till Malmö:):tummenupp

kan ju fixa en gazz någon dag och komma upp eller möta dig, så kan du köra med ner. :tummenupp blir det hela lite roligare. :) istället för att ligga och plöja motorväg hela vägen ensam.

Ohh vad kul, skulle vilja testa en sånnadäringa någon gång. Synd att man inte bor mer neråt skåne, ni verkar hitta på en massa kul:)

Du kan få en cross-åkar lektion av mig :hihi

Jag tycker du låter mig fixa ihop ett set med isdäck till din hoj så drar vi upp till uggleboda och brassar helvet :fakta

kan ju fixa en gazz någon dag och komma upp eller möta dig, så kan du köra med ner. :tummenupp blir det hela lite roligare. :) istället för att ligga och plöja motorväg hela vägen ensam.

Its a deal:tummenupp:)

Du kan få en cross-åkar lektion av mig :hihi

Jag tycker du låter mig fixa ihop ett set med isdäck till din hoj så drar vi upp till uggleboda och brassar helvet :fakta

Haaa, det tror du va, köp du dig din KåTM istället:rolleyes:

Last edited:
snart är det dax att krypa ner i sängen, här händer det inte mycket.

Nej fan, det här suger. Nu blir det sova.

Mmmmmh.. en halvpava vin och lite lirande på dumburken senare.... ska gå och sova nu.. nattjävlar... :P

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti