Tråden för de nattaktiva!

äckliga grann jävlar som pumpar musik vid den här tiden!!!
ingen vanlig musik heller, sånt där skit som dom kör på billjudstävlingar, enbart bas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ne nu jävlar!

Är ganska skönt att ha grannarna såpass långt bort att dom får pumpa sån musik hur mycket dom vill, det innebär också att jag får pumpa min musik så mycket jag vill :)

äckliga grann jävlar som pumpar musik vid den här tiden!!!
ingen vanlig musik heller, sånt där skit som dom kör på billjudstävlingar, enbart bas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ne nu jävlar!

nä nu ska vi inte vara såna, in och kör loss och vissa hur man dansar (dansband) förutafattad mening att du lyssnar på sånt:yoparty

Det blir alltid så mycket roligare att meka på natten. Kanske för att man inte upptäcker alla fel man gjort... :smasha :näsblod

Då "jobbar" man igen = ligger på soffan och kollar Rocky
Kanske finns något vettigare man kunde göra :P

Tvättade av halva Västmanlands insektsbestånd från bågen för 8 timmar sen. 5 öl och ett antal videor på youtube senare så är man fortfarande inte lyckligare... Fattar inte vad som fattas mig egentligen :3freak

Har ni Discovery HD så slå på NU!!

Satan i gatan vad sugen man blir :)

Edit: Va fan! Trodde det skulle handla lite mer om hojarna:( Jävla skit program!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back