manglan
Ny medlem
Wiiieeeeee! nu är snart tvätten ihopvikt och undanstoppad, sängen nybäddad och ögonlocken är heavy as hell!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

sant, har bara liter mer än 1 år som trafikant erfarenhet
Wiiieeeeee! nu är snart tvätten ihopvikt och undanstoppad, sängen nybäddad och ögonlocken är heavy as hell!![]()
![]()

Säger det igen. Och detta säger du nu när du inte är singel![]()
Vadå? 
Nej, men man tänker efter både en och två ggr innan man gör något.
När man är 16år tänkar man inte på konsekvenserna så värst mycket.
När man är äldre och mer erfaren och har sett en hel del på vägarna så tänker man lite annorlunda.
Min dotter kommer fram till mig och frågar om hon får åka med (hon är tre år). Och sonen kommer och frågar om han får köra fyrhjuling.
I dag när han körde ett par varv runt huset så började dottern grina. För hon ville åka fyrhjuling med pappa.![]()
kommer aldrig någonsin låta mina barn sätta sig på en fyrhjuling, kommer aldrig själv sätta mig på en heller,
2 av mina vänners pappor har blivit dödade i trafik när dom skulle göra en sväng och kom fel, samt 1 som min pappa kände som låste sina bromsar och flög åt helvete,
jag har den erafrenheten av de men hade jai nte haft de hade jag nog inte tyckt så
Funkade, tackar! Slocknade som ett utblåst ljus med BBC i lurarna.
Dags för mer "med" + BBC, godnatt!
EDIT:
1 år=kan köra miton lika enkelt som en moped,

Förra gången så sa du att du inte har några spärrar, eller vad det var.
Fraden vad kör du för lastbil(?) skruttig ihopfallande Volvo eller en Scania kanske?
Det är väl en moped?![]()
Haha, jag vet!
Men regeln är: Ska mannen få pyssla med sin hobby så ska jag få hålla på med min! Har några rötägg till X som inte höll med mig...
Tack för den älsklingTyvärr är det mest Volvo jag kör. Föredrar Scania.
I dag så blev det den äldsta bilen utav dom fyra volvo bilarna jag brukar köra. Den är ifrån -03. Och det är ett 25.25m ekipage.
Den nyaste bilen i det gänget är en -09.
Men har även kört -10 volvosar också. Men scania är alltid scania för mig. Oavsett skick och ålder.
Jupp det är en moped fast "halv" vuxet chassi.
På tal om fyrhjulingar. En idiot här i Boxholm åkte i tunneln i den högsta fart han kunde. Kan fixa bild på tunneln imorgon och posta bild här.
Skulle aldrig få för mig att begränsa min flickväns hobbyutövande, vare sig det var cliffdiving, fallskärmshoppning, hojåka eller bungyjump,
Jag har aldrig förstått det där med flick- och pojkvänner som ska försöka begränsa sin respektives hobbyutövande...
Sin jag skrev innan. Det kvittar vad det är för fordon. Det är alltid föraren som är dum i huvudet. Inte maskinen (om det inte är en Volvo då).
Typ mor min som inte gillar att farsan och jag jagar och har intresse av jakt och lite pangpang grejor.
Fan det är ju skit gött och sitta på morgonen ute i skogen och det är helt lugnt och ljudlöst och man kan slappna av från precis ALLT annat.
Men sen tog hon också hojkort
Typ mor min som inte gillar att farsan och jag jagar och har intresse av jakt och lite pangpang grejor.![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |