Tråden för de nattaktiva!

Vaken är man, men inte så aktiv på sporthoj, här sover ju de flesta. Over there är de vakna!

Vad äter nu på natten???

Jag jobbar skift och där oxå natt
så vad äter ni när ni jobbar natt???:confused::confused:

För egen del blir de mest fil och lite frukt :tummenupp

vissa perioder brukar jag köpa med en låda müsli o nån god fil, ett packet knäckebröd o nått pålägg så man klarar sig väckan ut. annars blir det det som blev över när man fixade käk under dagen där hemma.

Jag jobbar oxå skift i natt, just nu är det varma mackor i ugnen o sallad till oss alla. Det är lite väl häftig mat för magen o för hälsan men i vanliga fall försöker jag bara äta frukt el ngt knäckebröd på natten.

Hur fan orkar man jobba en hel natt på lite frukt o knäckemacka?

Som drifttekniker så är de mest övervakning och lite provtagning som gäller..dvs man förbränner typ nada så de funkar fint

Inte ens när jag jobbade som drifttekniker tror jag att jag åt så lite.
:va
Men jag kan ha fel, de va ju några år sen o minnet är inte det bästa.

Hur fan orkar man jobba en hel natt på lite frukt o knäckemacka?

Som drifttekniker så är de mest övervakning och lite provtagning som gäller..dvs man förbränner typ nada så de funkar fint

Precis, jag sitter mest på röven vid mina 6 datorskärmar o tar lite prover o ronderar vart fjärde timme. Tittar på lite tv och sitter på internet, så gör inte av med speciellt mkt energi på natten.

Precis, jag sitter mest på röven vid mina 6 datorskärmar o tar lite prover o ronderar vart fjärde timme. Tittar på lite tv och sitter på internet, så gör inte av med speciellt mkt energi på natten.
Å fy fan. Skulle jag aldrig klara av då jag måste göra saker när jag jobbar.

Och nu sitter man här och helt plötsligt var klockan över ett. Bajs.

Å fy fan. Skulle jag aldrig klara av då jag måste göra saker när jag jobbar.

Och nu sitter man här och helt plötsligt var klockan över ett. Bajs.

Efter 9 år så vänjer man sig:) Ibland är här kaos men oftast är det lugnt. Så jag njuter av att sitta o håva in en hyffsad lön o av att vara ledig i 9 dagar vart tredje vecka:tummenupp

Efter 9 år så vänjer man sig:) Ibland är här kaos men oftast är det lugnt. Så jag njuter av att sitta o håva in en hyffsad lön o av att vara ledig i 9 dagar vart tredje vecka:tummenupp
Vad är det för jobb egentligen? Bara natt? Men 9 dagars ledighet är iaf king!

Ne, jag jobbar förmiddag, eftermiddag o vart 3dje helg oxå. Arbetar ca 1600h/år, vilket är rätt mkt mindre än dagtidsarbete.

1600h/år fan det är 130 timmar minder än vad jag jobbar.
Men sen jobbar jag alltid natt vet visserligen inte om det har med saken att göra.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph