Tråden för de nattaktiva!

Att det är!!!
Motard också, inte alltid enkelt att bestämma sej vilket som är roligast :gnissla

Det är jävligt enkelt att bestämma.
Bara sätta sig på en motard o köra.

Dricker man annat än cider så brukar d sitta i lite längre. :tummenupp

Då fortsätter jag nog med mina cider, samma fylla o mindre baksmälla låter lite för bra för att skippa :va :tummenupp

Last edited:
Fifan, tjejen jobbar natt och har lovat duktigt med stryk om jag sover hela natten så jag håller henne vaken sen :D

Klockan går jävligt sakta atm

Fifan, tjejen jobbar natt och har lovat duktigt med stryk om jag sover hela natten så jag håller henne vaken sen :D

Klockan går jävligt sakta atm

Varför går du inte o lägger dig o sen går ut o gör nåt trevligt i solen?

Jag ska hem te tjejen sen o krypa ner i hennes säng ett par timmar :tummenupp
Vill inte sova bort min lediga dag.

Hallå... Är det natt än?

Nej, kom tillbaka om några timmar.

Last edited:
var det någon mer än jag som var i Varberg denna helgen och blev irriterad på att polisen hota med att kasta böter efter än för att man inte halvljuset på under dagsljus? :va

Äh är ju ändå ledig så jag kan lika gärna anpassa min dygnsrytm

Suger ju att ligga o sova bort soliga dagar när man är ledig.

var det någon mer än jag som var i Varberg och blev irriterad på att polisen hota med att kasta böter efter än för att man inte halvljuset på under dagsljus? :va

Nej.

På vilket fordon?
Varför inte ha halvljuset på?

Last edited:
var det någon mer än jag som var i Varberg denna helgen och blev irriterad på att polisen hota med att kasta böter efter än för att man inte halvljuset på under dagsljus? :va

Är det krav på att ha halvljuset tänt i dagsljus typ klockan 1 på dagen när solen skiner och det är inga moln?

Är det krav på att ha halvljuset tänt i dagsljus typ klockan 1 på dagen när solen skiner och det är inga moln?

Inte enligt EU, varför gör man annars nya bilar som sänker ljuset automatiskt när det är ljust ute? Som jag har lärt mig så ska det räcka med position på bil när det är ljust ute. Halvljuses lagen på dagen är förkastad.

Varselljus* fel av mig

Last edited:

Ja, lag på att använda halvljus i Svärje.
Men du får även använda p-ljus + dimljus istället. Men ej dimljus och halvljus tillsammans.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti