Tråden för de nattaktiva!

En av dom 3 sämsta filemnra genom tiderna tycker du är bättre äa att umgås med oss. tack för den du...

Hade jag den filmen hemma så skulle jag också övergett er för den filmen alla ggr... Eller vänta lite nu. Är det den som Pamela Andersson är med i?

Hade jag den filmen hemma så skulle jag också övergett er för den filmen alla ggr... Eller vänta lite nu. Är det den som Pamela Andersson är med i?

igen aning. men den suger säkert riktigt mycket iaf. nu ska jag iaf möta upp en brud som vi ska möta upp en annan brud med o sen ska vi ut o ta några öl iaf. ha det gott allihopa. :)

Som att du satte ribban på högsta nivån? :D (Jag vet vad jag skrev och det är menat att tolkas 2way:D)

Nu förstår jag inte alls vad du pratar om lilla flicka. ;)

Last edited:
igen aning. men den suger säkert riktigt mycket iaf. nu ska jag iaf möta upp en brud som vi ska möta upp en annan brud med o sen ska vi ut o ta några öl iaf. ha det gott allihopa. :)

Översättning:
Nu ska jag möta upp fröken höger, som vi ska möta upp fröken vänster med. Och sedan så ska vi kolla på xxx. :tummenupp

En annan har tråkigt nu. Märks väl rätt så tydligt.:huvet

Översättning:
Nu ska jag möta upp fröken höger, som vi ska möta upp fröken vänster med. Och sedan så ska vi kolla på xxx. :tummenupp

haha tyvärr hade du fel. detta är två fysiska varelser av det mänskliga honkönet som jag ska umgås med, och dricka lite öl tillsammans med. ;)

Då kom man nyss hem. Slår vad om att man har haft roligare än er i kväll :).
Var ute på en 149km lång tur.
Tog en liten tur på grusvägar i mörkret med en kompis. Riktigt skoj och spännande.

Nu ska det byggas xenonhjälmljus framöver :)

Ööh... Berätta mer om ditt xenonhjälmljus bygge... Jag behöver nog ett jag mä... Åkte ungefär lika långt som dig igår kväll till klockan 2 och det var då fa* inte så "säkert" lampan lös åt höger från rak hojj :banana.
:rolleyes:

Nu förstår jag inte alls vad du pratar om lilla flicka. ;)

:D Smit iväg fort som fan nu så kanske du har chans på some sweet loving inatt! 2 brudar? Det kan inte ens du misslyckas med! :tummenupp

Översättning:

En annan har tråkigt nu. Märks väl rätt så tydligt.:huvet

hade jag varit så lykligt lottad att jag hade behövt både höger och vänster så..... :yoparty

:D Smit iväg fort som fan nu så kanske du har chans på some sweet loving inatt! 2 brudar? Det kan inte ens du misslyckas med! :tummenupp

Fan jag får ju nästan känslan av att du vill bli av med mig.

Last edited:
Ööh... Berätta mer om ditt xenonhjälmljus bygge... Jag behöver nog ett jag mä... Åkte ungefär lika långt som dig igår kväll till klockan 2 och det var då fa* inte så "säkert" lampan lös åt höger från rak hojj :banana.
:rolleyes:

Jag tänkte bygga det rätt så simpelt.
Jag importerar själv in Xenonkit från kina (nåja bara gjort det en gång).
Sedan så tänkte jag utgå ifrån Julas små smidiga extraljus.
Finns en tråd om detta på SOE. Finns en kille där som har sålt färdiga sådana här kit.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph