Tråden för de nattaktiva!

Sitter själv på jobbet o slöar. skulle igentligen vara ledig inatt pga inget att göra. men då fick vi välja att ta tjänstledigt eller semester/komp. Jag är inte å intreserad av att ta ut mina semeterdagar pga att företaget vill.
så alternativet va att komma in och "städa". tror jag har kört med kvasten i ca 15 min sen kl 22:00 :)

Sitter själv på jobbet o slöar. skulle igentligen vara ledig inatt pga inget att göra. men då fick vi välja att ta tjänstledigt eller semester/komp. Jag är inte å intreserad av att ta ut mina semeterdagar pga att företaget vill.
så alternativet va att komma in och "städa". tror jag har kört med kvasten i ca 15 min sen kl 22:00 :)

Antar att du får hyggligt med pröjs för ditt "städande" också va?:D

Sen funderar jag på att köpa en äldre offroadare men kan inte bestämma mig riktigt för vilken.

Funderar på samma sak. Vore nice med en "vinterhoj" för en billig slant.. kanske runt 10000:-. Ngn som har tips på vad man ska titta efter. Har ingen erfarenhet av dessa cyklar alls.

Funderar på samma sak. Vore nice med en "vinterhoj" för en billig slant.. kanske runt 10000:-. Ngn som har tips på vad man ska titta efter. Har ingen erfarenhet av dessa cyklar alls.

Honda XR600 hade nog ja kikat lite på isf...

Några nattsuddare ikväll?

Själv hade jag nog tänkt försöka vända lite mer rätt på mitt dygn, men prata på och roa er ni andra nattugglor (och kom gärna med tips på vad jag kan hitta på för att fördriva timmarna imorgon natt!:) ) så ska jag försöka nu. G'natt!

Själv hade jag nog tänkt försöka vända lite mer rätt på mitt dygn, men prata på och roa er ni andra nattugglor (och kom gärna med tips på vad jag kan hitta på för att fördriva timmarna imorgon natt!:) ) så ska jag försöka nu. G'natt!

Ja visst. här sitter man på jobbet igen. ingen städning denna natten iaf. :)

mjo

förbaskat segt ibland. :/

Vafan, det är bara kväll ju!:4skrika Tråden ska brukas på natten, sådeså!:fatta! Vänligen återkom efter klockan 00.00 (står i första inlägget:fakta) :)

Jag är som vanligt vaken inatt, trots att jag jobbar dagtid.. insomnia suger verkligen :hallisar

Sover kanske 1-2 nätter i veckan innan jag sover igen mig på helgerna, värdelöst.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back