Tråden för de nattaktiva!

Kom just upp ur garaget.....

Skulle ta lite fina promobilder med KTM 660 Rally och visa att det gick att hoppa lika långt som MX grabbarna. Tog man i som fan gick det mycket riktigt att hoppa över stora platån men när jag landade. Flonk, där knäckte jag skruvarna som håller Vä fotpinne...:gnissla

Frågan är om det är ett tecken att man borde gå ner i vikt eller ge fan i att hoppa så långt...

Skulle ta lite fina promobilder med KTM 660 Rally och visa att det gick att hoppa lika långt som MX grabbarna. Tog man i som fan gick det mycket riktigt att hoppa över stora platån men när jag landade. Flonk, där knäckte jag skruvarna som håller Vä fotpinne...:gnissla

Frågan är om det är ett tecken att man borde gå ner i vikt eller ge fan i att hoppa så långt...

En kombination, kanske..? =)

Inte ett skit.. =/

Trist... Samma här... Finns det inget att hitta på då?

Helvete, jag hade blivit skitskraj om vänstra foten helt plötsligt bara försvunnit iväg neråt på grund av uteblivet stöd från den avknäckta fotpinnen! Eller hängde den fortfarande kvar fastän skruvarna knäcktes?:va

Last edited:
Trist... Samma här... Finns det inget att hitta på då?

Helvete, jag hade blivit skitskraj om vänstra foten helt plötsligt bara försvunnit iväg neråt på grund av uteblivet stöd från den avknäckta fotpinnen! Eller hängde den fortfarande kvar fastän skruvarna knäcktes?:va

Mja... Det kan ju sägas att färden efter landningen blev lite mindre graciös....

Last edited:
God kväll! kom nyss hem från garaget med blodiga händer :näsblod

Sparkade ut en ruta ur bilen när vi tröttnat på att såga bort rutan från limmet.. Får stå mitt kast! Jaja, vad gör ni dödliga då?

Inga nattaktiva idag, Ser ut som Busken har övergivit sin egen tråd. Dålig stil.

ЯK;4443522 skrev:
skaffa inte garage med elektronisk nyckel/tag.... hips vips slutar den funka och du kommer inte åt hojjen. :mad:

då ringer man securitas el vem d nu e som vaktar garaget, så hips vips kommer dom o öppnar på ett naffs. :tummenupp

då ringer man securitas el vem d nu e som vaktar garaget, så hips vips kommer dom o öppnar på ett naffs. :tummenupp

Vilket jag gjorde, men när tanten som svarar är mer intresserad av TV:n(som står på högsta volym i bakgrunden) än att jobba så är det inte lätt. Rätt härlig jourlinje. "kan tyvärr inte hjaeälpa daeäj om du inte har nåe númmeär!"

:mad:

ЯK;4445565 skrev:
Vilket jag gjorde, men när tanten som svarar är mer intresserad av TV:n(som står på högsta volym i bakgrunden) än att jobba så är det inte lätt. Rätt härlig jourlinje. "kan tyvärr inte hjaeälpa daeäj om du inte har nåe númmeär!"

:mad:

vaddå om du inte har något nummer? du ringde ju henne.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP