Tråden för de nattaktiva!

Gör det ;) Känslan av utmattheten, mjölksyran och tillfredställelse är priceless :D Slår nästan vilket ligg som helst :tuttar

Stackare, jämnföra träningsvärk o sexuellt umgänge.... du har då inte varit i "sjunde himlen"...:tungan

Du kanske har försmak för lammkött o virgins...? de e klart, dem är oerfarna, men även orörda....:tungan ingen dömer dig...:krama:D

:D Har du testat? Men jag har ju lite "fel" på min adrenalin/endorfin produktion :D Så jag hamnar mer (hårdare) i extas än "vanliga" gör :D MEn fan vilken jävla kick!

Lite tuff kärlek funkar väl minst lika bra? :rolleyes:

nja inte thaiboxning, men vanlig boxning har man ju prövat

fick garanterat inte orgasm dock, fel på mig?

Stackare, jämnföra träningsvärk o sexuellt umgänge.... du har då inte varit i "sjunde himlen"...:tungan

Du kanske har försmak för lammkött o virgins...? de e klart, dem är oerfarna, men även orörda....:tungan ingen dömer dig...:krama:D

Äh! Hard kind of lovin ;) Klart att du inte dömer mig, du är ju "lammköttet" ;)

Helvete! Nu blev klockan på tok för mycket igen! Satan! Godnatt på er! Dröm sött och hårt! :)

Last edited:
Äh! Hard kind of lovin ;) Klart att du inte dömer mig, du är ju "lammköttet" ;)

Håll dina endorfiner i styr kvinna!!!:tungan

Jag e inget lammkött, jag e seg, härsken o gammal....:arsele:tungan

Haha, jag håller ju dom i styr! :D

Jag syftade att du är det i din sambos ögon ;)

Det var att sova som jag skulle ge mig på för ett tag sen...

haha, jasså du menar så du!!:tungan:D

Ja det e ju ioförsig sant!!:tummenupp

Sov gött, ska me ägna mig åt det, ha det fint gott folk!!:yoparty

förbanna den människa som kom på att fästa tangenter på bärbara datorer så man omöjligen kan sätta tillbaks dom om man har stora händer!

edit:
ÅH PRISA HERREN JAG LYCKADES!

Bara jag som just kommit hem och det snurrar allt för mycket för att inte surfa sh? :va

Edit: Föbaskade människor som bjuder på sprit man blir ju packad här! :D

Bara jag som just kommit hem och det snurrar allt för mycket för att inte surfa sh? :va

Nej, själv sitter man redan på jobbet... Blev inte många timmars sömn innan man kom hit. Hur ska man orka med kvällens grillning och brännboll. Det är frågan. :va

Usch för att springa i denna värme. Laga riktig mat ska man inte heller prata om. Öppna en kyl så tappar man all inspiration förutom att plocka fram en gurka och ett glas vatten.

Så nu har jag gnällt lite, så kan man bita ihop imorgon också.

"Lider" av samma, därav nattmat :) Men fan va härligt det är med sommar! :banana

Gör som jag, jobba natt!!!:tummenupp

Avslutar med en 3km i löpardojjerna när jag kommer hem på morgonen vid halvsju snåret, såååååå gött väder då... duschar, sover, vaknar, käkar "frukost" vid 14 tiden, sätter mig på hojen o lever livet...:yoparty:tungan:tuttar:banana

Så ser mina dagar ut i värmen....:D

Avslutar med en 3km i löpardojjerna när jag kommer hem på morgonen vid halvsju snåret, såååååå gött väder då... duschar, sover, vaknar, käkar "frukost" vid 14 tiden, sätter mig på hojen o lever livet...:yoparty:tungan:tuttar:banana

Visst är det underbart med ett sånt liv? Behöver bara få tag på ett nattjobb... Och jag byter löpningen mot cykel eller plaskande i bassängen :banana

stekta kycklingbitar i currysås med en jävla massa curry och chili får fart på magen!
har själv solat på stranden och gymat INOMHUS där de e air condition och svalt :tummenupp

"Lider" av samma, därav nattmat :) Men fan va härligt det är med sommar! :banana
Lagade mat 2230 sen åka kräkfärdig till jobbet. Får börja äta pulver eller annat istället för mat.

Jobbar också natt, men springer innan jobbet. På morgonen är det bara lägga sig i trädgården och sova. Upp och bada och annat innan det är dags att löpa igen.

Borde kanske börja lyfta lite inomhus istället för att vara i skogen.

Last edited:
Lagade mat 2230 sen åka kräkfärdig till jobbet. Får börja äta pulver eller annat istället för mat.

Jobbar också natt, men springer innan jobbet. På morgonen är det bara lägga sig i trädgården och sova. Upp och bada och annat innan det är dags att löpa igen.

Borde kanske börja lyfta lite inomhus istället för att vara i skogen.

Inte pulver! *ajabaja*

Jag försöker att skippa stark/fet/varm mat, t o m den mildaste/snålaste köttfärssåsen får skippas :( Syrlig mat passar min mage bra just nu :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph