Tråd om CBR600RR 05

Swedie skrev:
Ser jag ett skämt? :hihi

annars så titta i mitt första inlägg så ser du en bild på 05an.

Haha :lol Fan!! det såg jag inte :huvet
Det ser iaf fetare och mindre leksak ut.Vad fan ska du med en sån till,kan du inte vara nöjd med 2 rettor eller :fatta!

twinner skrev:
Haha :lol Fan!! det såg jag inte :huvet
Det ser iaf fetare och mindre leksak ut.Vad fan ska du med en sån till,kan du inte vara nöjd med 2 rettor eller :fatta!
Stor ha begär... Ursäkta :(

Nä men vill köra så mycket bana som möjligt och bli bra på det. Känns som det är vad jag vill satsa på.

Swedie skrev:
Stor ha begär... Ursäkta :(

Nä men vill köra så mycket bana som möjligt och bli bra på det. Känns som det är vad jag vill satsa på.

Du behöver inte ursäkta :fatta! :rolleyes:

Det är bra att kunna variera sig och träna så mångsidigt som möjligt tror jag:)

Om nån kan hjälpa att färgsätta efter Sporthoj.com's färger (Svart Orange Vit) så här är en bild ni kan arbeta med.

Bifogat

• Svart.jpg
    Svart.jpg
    25.7 KB · Visningar: 202
Snygg uppdelning av färgfälten med den här diarrébruna/guldiga gula färgen, är det verkligen så snygg över ett större område?
Tror du inte att en lite ljusare nyans vore bättre?
Det är iofs svårt att avgöra innan man ser det irl men jag tror att det kan se konstigt ut.

Måste hitta en högupplöst sidbild av CBR600RR'en i svart för att göra vettiga photoshopbilder. Så när jag hittar det kan färgen bli mindre diaréig.

Ska du lacka den själv? Om inte så kan du ju höra med lackeraren vad han tycker.
Ett proffs måste ju ha ett sånär sinne för vad som kan se vettigt ut.

Victor skrev:
Ska du lacka den själv? Om inte så kan du ju höra med lackeraren vad han tycker.
Ett proffs måste ju ha ett sånär sinne för vad som kan se vettigt ut.
ska inte göra det själv. Lämnar in. Ska visa färgen jag vill ha, sen får lackeraren plocka fram vad han tror blir bäst.

Ahh den röd/svarta är juh underbar. Var hos en Honda handlare här i Seoul igåt, de hade inte 600 hemma men -05 1000cc kostade 90 000 kr så 600 är nog betydligt billigare, det är attans med att man inte kan ta hem dom för ett hyfsat pris.

jevlar va 04´an och 05´an var lika i bänken, trodde de skulle skilja mer, den där skillnaden är ju nästan inom ramen för de kan skilja mellan två likadana hojar.

/N

isse skrev:
jevlar va 04´an och 05´an var lika i bänken, trodde de skulle skilja mer, den där skillnaden är ju nästan inom ramen för de kan skilja mellan två likadana hojar.

/N
Rätt lika men iaf ökat vrid samt topp och effekt över hela registret. Bara en markant sänkning i mitten... vilket man får hoppas går "få bort" på nått sätt. Men om inte teknikerna i Japan lyckades så får nog jag svårare. hehe

Sporthoj.com-lacken var en svinbra idé. Släpp inte den. Med rätt nyans på den gul-orangea kommer den att bli GRYM. Kör på den idén!

Macho Woman skrev:
Sporthoj.com-lacken var en svinbra idé. Släpp inte den. Med rätt nyans på den gul-orangea kommer den att bli GRYM. Kör på den idén!
Ja, Swedie ska förstås köra med högljudd och snygg sporthoj.com-dekor. Varför så anonym förra året?

Nyteknik skrev:
Ja, Swedie ska förstås köra med högljudd och snygg sporthoj.com-dekor. Varför så anonym förra året?
Ville inte ha för stor uppmärksamhet då jag gick ut högljutt om vad jag skulle göra. Lite rädd för gelehallon :hihi eller vad det nu handla om =)

Jo men i år blir det rent ut Sporthoj.com över min depåplats samt hojar. Lite gratisgrejer kanske finns på plats (t-shits o sånt jox med Sporthoj.com på o mitt nummer).

Swedie skrev:
Ville inte ha för stor uppmärksamhet då jag gick ut högljutt om vad jag skulle göra. Lite rädd för gelehallon :hihi eller vad det nu handla om =)

Jo men i år blir det rent ut Sporthoj.com över min depåplats samt hojar. Lite gratisgrejer kanske finns på plats (t-shits o sånt jox med Sporthoj.com på o mitt nummer).
Helrätt!

:tummenupp

Här är mitt bidrag...klart hondainspirerat, men andra färger...

Bifogat

• cbr_pimped_by_berko2.jpg
    cbr_pimped_by_berko2.jpg
    135.7 KB · Visningar: 215
*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back