Swedie skrev:Ser jag ett skämt?
annars så titta i mitt första inlägg så ser du en bild på 05an.
Haha
Fan!! det såg jag inte
Det ser iaf fetare och mindre leksak ut.Vad fan ska du med en sån till,kan du inte vara nöjd med 2 rettor eller

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Ser jag ett skämt?
annars så titta i mitt första inlägg så ser du en bild på 05an.
Fan!! det såg jag inte

Stor ha begär... Ursäktatwinner skrev:HahaFan!! det såg jag inte
![]()
Det ser iaf fetare och mindre leksak ut.Vad fan ska du med en sån till,kan du inte vara nöjd med 2 rettor eller![]()
Swedie skrev:Stor ha begär... Ursäkta
Nä men vill köra så mycket bana som möjligt och bli bra på det. Känns som det är vad jag vill satsa på.
twinner skrev:Vad fan ska du med en sån till,kan du inte vara nöjd med 2 rettor eller ?
Victor skrev:Hans dam har beordrat honom att skaffa en hoj till henne.
Snubben är inn looove.
ska inte göra det själv. Lämnar in. Ska visa färgen jag vill ha, sen får lackeraren plocka fram vad han tror blir bäst.Victor skrev:Ska du lacka den själv? Om inte så kan du ju höra med lackeraren vad han tycker.
Ett proffs måste ju ha ett sånär sinne för vad som kan se vettigt ut.
Rätt lika men iaf ökat vrid samt topp och effekt över hela registret. Bara en markant sänkning i mitten... vilket man får hoppas går "få bort" på nått sätt. Men om inte teknikerna i Japan lyckades så får nog jag svårare. heheisse skrev:jevlar va 04´an och 05´an var lika i bänken, trodde de skulle skilja mer, den där skillnaden är ju nästan inom ramen för de kan skilja mellan två likadana hojar.
/N
Ja, Swedie ska förstås köra med högljudd och snygg sporthoj.com-dekor. Varför så anonym förra året?Macho Woman skrev:Sporthoj.com-lacken var en svinbra idé. Släpp inte den. Med rätt nyans på den gul-orangea kommer den att bli GRYM. Kör på den idén!
Ville inte ha för stor uppmärksamhet då jag gick ut högljutt om vad jag skulle göra. Lite rädd för gelehallonNyteknik skrev:Ja, Swedie ska förstås köra med högljudd och snygg sporthoj.com-dekor. Varför så anonym förra året?
eller vad det nu handla om =)Helrätt!Swedie skrev:Ville inte ha för stor uppmärksamhet då jag gick ut högljutt om vad jag skulle göra. Lite rädd för gelehalloneller vad det nu handla om =)
Jo men i år blir det rent ut Sporthoj.com över min depåplats samt hojar. Lite gratisgrejer kanske finns på plats (t-shits o sånt jox med Sporthoj.com på o mitt nummer).
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026