Grymt, men för avancerat mönster tyvärr... blir plant o rakt igenom svart till orange till vitt.Berra skrev:Här är mitt bidrag...klart hondainspirerat, men andra färger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grymt, men för avancerat mönster tyvärr... blir plant o rakt igenom svart till orange till vitt.Berra skrev:Här är mitt bidrag...klart hondainspirerat, men andra färger...
Swedie skrev:Grymt, men för avancerat mönster tyvärr... blir plant o rakt igenom svart till orange till vitt.
Swedie skrev:Bastardius! Honda borde plocka hem fler hojar snabbare! De är slut o jag kanske får min förrän i mitten av April!!!! Argh!
Om nån här har en CBR600RR '05 till övers eller har flera 05or och kan avvara en till mig och ta över min som kommer i April vore det hyvens. Jag måste börja komma igång att prepparera hojen inför tävling!

Ja!!!! Är helt förstördGoodstuff skrev:Dagens I-landsproblem.![]()

Jämnför bilderna. Kurvorna är inte så värst lika. T.ex för CBR'en då som tråden handlar om dippar kraften vid 7-8k sen på andra jämnförelsen vid 9-10k varv.Ninjaboy skrev:Sport Rider har dynotestat den mot -04. Då kan man jämföra det mot alla andra -04r också.

Japp, ska köra om dig fett...hermes skrev:"Kan detta vara den ultimata 600:an månne??? "
vi får se om den har kommit ikapp gixxern på standard klassen.
ska din tjej köra rockie 600? sweide.
i så fall får vi se om hon hänger ned.
Nä, ska nog ta körkortet först.men det behövs ju inte något kort för att köra rrSwedie skrev:Japp, ska köra om dig fett...Nä, ska nog ta körkortet först.

Vad menar du? Den grå kurvan på -04 mot -05 är ju precis lika som den röda på alla -04Swedie skrev:Jämnför bilderna. Kurvorna är inte så värst lika. T.ex för CBR'en då som tråden handlar om dippar kraften vid 7-8k sen på andra jämnförelsen vid 9-10k varv.
Tur den där 636cc kawan inte tillåts i min klass![]()
Ninjaboy skrev:Vad menar du? Den grå kurvan på -04 mot -05 är ju precis lika som den röda på alla -04rna. Jag tror inte de testade om -04:an utan la den gamla kurvan ihop med 05:an. Den nya -05:an verkar ha en dipp vid 8k jämfört med -04:a som hade sin vid 9k men i övrigt ligger den ju stadigt över.
Dags att äta frukost kanske.Sicken bergodalbana det där var! Ruttet system eller ska det vara sådär?isse skrev:Här är nåt o jämföra med.
bänkningen av min 03´a.
Före och efter.
/N
Swedie skrev:Sicken bergodalbana det där var! Ruttet system eller ska det vara sådär?
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026