Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

På tisdagsträningen lyckades jag med en praktvurpa i "dubbeln" och har en fråga... hur lång tid tar det för ett brutet revben att läka?:mad:

Det tar nån vecka att läka men är inte farligt köra med brutna revben... Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen har jag hört.
Eifrem å annat folk vet jag kört efter bara några dagar. Allt beroende på vad man står ut med....
Men som sagt...Nysa hosta å skratta är inget man gör frivilligt...Men köra är en annan sak... hehe

Spöregn just nu och dåligt väder utlovat hela dagen... Jag stannar hemma.

Det gick helt ok o köra idag, torkade aldrig upp helt men framåt 11:30-tiden så var det inga pölar iallafall! Va bara ja o Susa som körde så det fanns gott om plats på banan! :tummenupp

skulle inte tro det, jag gick på det i går och det va som att gå på skumgummi, och sen har det kommit ännu mer regn

Du tror så rätt så. Bara en massa asfalt blev det, men det var riktigt kul det mä!

Så det var altså du som tog dig en vända på det igår, såg att det var nån som körde där ute en sväng.

Du tror så rätt så. Bara en massa asfalt blev det, men det var riktigt kul det mä!

Så det var altså du som tog dig en vända på det igår, såg att det var nån som körde där ute en sväng.

nope jag gick, men jag tror liljekvist va ute och tittade hur det såg ut och det va blött som fan och halt

det har varit motard kurs där idag och dom kör bara asfalt så jag tror inte det blir någe grus ikväll heller

Inga nya anmälningar sedna 5e Juli. Finns alltså fortfarande platser kvar.

Fick en del förfrågningar uppe i Östersund från folk som kommer anmäla sig så se till att anmäla er om ni säkert vill ha en plats.

KANON:tummenupp . Vilken tid blir det? hur är det med boende? kan man sova i klubbstugan?

Fredag mellan kl 17-19. Gäller endast lägerdeltagare.

Det finns gott om plats för dom som vill sova i något av dom utrymmen vi disponerar. Det finns klubbstuga, speakertorn och garaget att välja på. Ta med egna sängar eller madrasser. Sen har vi gröna villan en bit ner där ni kan duscha. Det går säkert att klämma in några där med. Så plats att övernatta finns i överflöd. Skit i tält.

Dom som har hojjarna på öppet släp kan även få låsa in dom i garaget över natten.

Kolla i tråden om träningslägret.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back