Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

På lördag kommer jag och gasar med er.. :yoparty

Om det blir regn kör ni bara asfalt då eller får man åka guset?

/R

Kul med nya grus delen! Ni har värkligen gjort ett kanon arbete :yoparty
Nu finns dett omkörningsmöjligheter och en mer tekniskt krävande bana.

Tack för körningen i söndags! Trevligt som vanligt :)

"Bagarn"

Så där då,nu är man nyss hemkommen efter omplåstring på USÖ,efter vurpan i lördags.blev helbensgips i 8 veckor,så det blir väl till att titta på er andra resten av säsongen.
Vill passa på att tacka er som hjälpte mig efter smällen, ni vet vilka ni är ,så STORT TACK grabbar!!!!!!/Andreas

Så där då,nu är man nyss hemkommen efter omplåstring på USÖ,efter vurpan i lördags.blev helbensgips i 8 veckor,så det blir väl till att titta på er andra resten av säsongen.
Vill passa på att tacka er som hjälpte mig efter smällen, ni vet vilka ni är ,så STORT TACK grabbar!!!!!!/Andreas

Fy fan. Kan inte beskiva i ord hur mkt jag lider med dig :(

Vad va det som va knas i benet? Skenbenet va ju av vad man kunde se. Mer? Helbensgips antyder väl det iaf.

Krya på dig & vi ses i depån! :pannkyss

/Barrett #38

Riktigt trist Andreas, krya på dig!

Är det nån som vet om någon kommer köra ikväll? Nu med vädret så osäkert i Linköping funderar jag på att köra på hemmaplan istället, här är det ju iaf sol enligt smhi. :)

Fy fan. Kan inte beskiva i ord hur mkt jag lider med dig :(

Vad va det som va knas i benet? Skenbenet va ju av vad man kunde se. Mer? Helbensgips antyder väl det iaf.

Krya på dig & vi ses i depån! :pannkyss

/Barrett #38

Nä,det var bara skenbenet som gick av,och ett rätt så fint brott också.
Jag ville att dom skulle sätta in en märgspik så att jag skulle få mindre gips och rörlighet i knät,men min sympatiske läkare beslutade att det var bättre med jumbogips och steltben.:mad:
Men hur som helst blir det väl bra tillslut:)

Jag ville att dom skulle sätta in en märgspik så att jag skulle få mindre gips och rörlighet i knät,men min sympatiske läkare beslutade att det var bättre med jumbogips och steltben.:mad:

Fan vad tråkigt!!! Lider med dig!
Hoppas för din skull att de blir en sval sommar för din skull. Inte roligt att gå med helgipsat ben när de är gassande sol ute. Krya på dig!

Fan så tråkigt. Bara för dig att hoppas på en regnig sommar nu så du inte missar för mkt.
Men hur kunde han få för sig att du ska ha helgips :va Jag fick ett enkelt underbensgips (glasfiber) när jag bröt skenbenet för ett tag sen...

Alltså människan kan åka till månen. Hur svårt skulle det vara att gipsa & sedan klä med ett lämpligt material format som en MX-stövel. Då skulle man ju kunna köra vidare redan dagen efter. Förstår inte läkarna att det är prioritet nr 1?! :va :D

Kör ner foten i stöveln och häll i flytande gips. Vänta ett par timmar - done! :banana

Fan så tråkigt. Bara för dig att hoppas på en regnig sommar nu så du inte missar för mkt.
Men hur kunde han få för sig att du ska ha helgips :va Jag fick ett enkelt underbensgips (glasfiber) när jag bröt skenbenet för ett tag sen...

Ja jag hade hoppats på nåt liknande eller spik, men efter att jag sa vad jag tyckte om honom och hans metoder så vägrade han att ändra sig.och efter som han var kapten på skutan så var det inga andra läkare som ville hålla med mig sen:huvet . Men det som gjorde mig mest förbannad var att jag fick vänta 51 timmar på att bli gipsad,hur kass är inte det.:gnissla
Men men ,förstår om ni vill ha fint väder ,så jag hoppas att det blir strålande sol över er och mulet runt 17 grader hos mig över sommaren.:yoparty

själv har jag tänkt att köra lite i helgen.. men det ser kanske ut som att det kommer bli skit väder:gnissla

På tisdagsträningen lyckades jag med en praktvurpa i "dubbeln" och har en fråga... hur lång tid tar det för ett brutet revben att läka?:mad:

På tisdagsträningen lyckades jag med en praktvurpa i "dubbeln" och har en fråga... hur lång tid tar det för ett brutet revben att läka?:mad:

visst gör det ont att både hosta och skratta:rolleyes: :näsblod

kommer faktiskt inte ihåg hur lång tid det tar :va men du får nog räkna med några veckor

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT