Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

hehe... ja blir det en hemi för din del så är jag ev inte omöjlig:tungan

vilka ska ut och köra idag?

Hemi 440 BBL / sixpack= :bow :drool :Rockbanan :D :tuttar :banana

Farligt sugen på veåtta nu, dagdrömmer om en BBL MOPAR kärra men då får du betala mest i världen för en Suzze motard :D
Kanske får "snika" till det med nån Chevelle eller så...:tungan

Kör hårt i helgen, jag komer ut på tisdag å vinglar runt ett par varv

:hej

Vad hände med dagens åkning, jag stod och ryckte i grindarna både 17.00 och 18.00, måste fan ha fel på ögonen men det såg rätt så stängt ut.

Coolt.... Det är midsommarafton i morgon lilla vän. Motardkörning får bli tradition hos Lennartsson på midsommar, och på Täby på nyårsafton.

Du får skaffa en egen tråd om din bana. :fatta! Detta är ju Örebrobanan.

Vilken idiot man är.,... Tänkte inte på jag har ju faktiskt en egen tråd om min bana men där skrev man inget...hehe
Skulle tro jag drar vid 11 i morgon om vädret e bra...

Vad hände med dagens åkning, jag stod och ryckte i grindarna både 17.00 och 18.00, måste fan ha fel på ögonen men det såg rätt så stängt ut.

Om jag är rätt informerad var Jocke på plats utanför men öppnade inte upp så länge ingen kom, kanske såg ni inte varandra? :)

jag var där eller rättare sagt så vände jag vid infarten till täby då marcus ringde och sa att det inte var någon där :)

Det var fetköer på E18 så jag var inte där förrens strax efter 17 men var kvar till kanske kvart över sex. Nykan kom med nya fönstret så vi satte in det.

Ingen ryckte i den grinden jag stod vid iaf, gröna villan. Som Marcus säger öppnade jag inte mer än nödvändigt förrens det var läge.

Det var fetköer på E18 så jag var inte där förrens strax efter 17 men var kvar till kanske kvart över sex. Nykan kom med nya fönstret så vi satte in det.

Ingen ryckte i den grinden jag stod vid iaf, gröna villan. Som Marcus säger öppnade jag inte mer än nödvändigt förrens det var läge.

Fan då bommade jag dig båda gångerna jag var där, jaja så går det väl ibland.
Trevlig midsommar på er allihopa, och akta er så att ni inte bränner i den gassande solen.

kul med lite kändisar på banan, jag skymtade Matti Tepsa idag när jag tog en sväng förbi banan :)

3022072 Vem är det?? :va

By the way, någon som vet hur mötet/infon angående ljudmätningen gick?
ja hoppas du är ironisk. är man intresserad av motorcyklar ska man veta vem han är :7peta :hihi

w200h299_000003400E0B1DDF.jpg

Last edited:
Vem är det?? :va

By the way, någon som vet hur mötet/infon angående ljudmätningen gick?

Det gick finfint. 62dB = Rock 'n roll :tummenupp
Dock tror inte jag historien slutar där eftersom vi mätte när det var blött och klagot lär fortsätta klaga pga det *suck*

Vi kör längre träning på söndagar, 9-14, igen fr.o.m nu på söndag :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...