Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hoppas nån har lust att svara på dom.
Fast nu när man börjar bli "äldre" så syns det att det inte är så bra. 
Förstår inte hur fasiken jag fixar det. normalt å springa...? jadu
ja e i vanliga fall vältränad utan å behöva springa extra sträckor..
lirar ju boll i div 4utan brukar satsa mest på gym å styrkegrejer..
men i år.. så aa gav mej ut å sprang en dag då d inte var fotbollsträning..
ja kom 3km sen dog ja... vältränad som få... NOT haha ;D
kan väl kanske även bero på att d e fruktansvärt tråkigt å springa...
roligare när man jagar bollen...
ja behöver åsså mattips, ja lever just nu på cola, chips å godis sen några år tbx... inte så bra tror ja... lr? hehe![]()
nämen, en själsfrände?![]()
jag har levt på redbull och choklad i ca 8 år, kan vara mer.
Ibland variera jag redbullen med vodka, bara för skoj skull.
Oj, jag gör inget mer än rider och klarar av att springa 5 km.Förstår inte hur fasiken jag fixar det.
normalt å springa...? jadu
ja e i vanliga fall vältränad utan å behöva springa extra sträckor..
lirar ju boll i div 4utan brukar satsa mest på gym å styrkegrejer..
men i år.. så aa gav mej ut å sprang en dag då d inte var fotbollsträning..
ja kom 3km sen dog ja... vältränad som få... NOT haha ;D
kan väl kanske även bero på att d e fruktansvärt tråkigt å springa...
roligare när man jagar bollen...
ja behöver åsså mattips, ja lever just nu på cola, chips å godis sen några år tbx... inte så bra tror ja... lr? hehe![]()
nämen, en själsfrände?![]()
jag har levt på redbull och choklad i ca 8 år, kan vara mer.
Ibland variera jag redbullen med vodka, bara för skoj skull.
Oj, jag gör inget mer än rider och klarar av att springa 5 km.Förstår inte hur fasiken jag fixar det.
Interval löpning är väl det som förbränner mest. Chocka kroppen, och därmed öka förbränningen. Testa springa alt gå innan frukost när du är helt tom på energi efter natten. Då måste kroppen gå direkt på reserven.
Sen brukar man säga på ett ungefär, för att uppnå just förbränning är det minst 20 minuters löpning alt gå rask takt minst 40 minuter som gäller.
Interval löpning är väl det som förbränner mest. Chocka kroppen, och därmed öka förbränningen. Testa springa alt gå innan frukost när du är helt tom på energi efter natten. Då måste kroppen gå direkt på reserven.
Sen brukar man säga på ett ungefär, för att uppnå just förbränning är det minst 20 minuters löpning alt gå rask takt minst 40 minuter som gäller.
Visst är det alltid roligare att jag en boll än att bara springa för springandets skull.
Mat: Varierad kost, grönsaker (broccoli, blomkål, bönor et c.), långsamma kolhydrater (kolhydrater är ännu viktigare för tjejer än killar). Låt gärna bli godiset då sockret chockhöjer ditt blodsocker värde för att sedan rasa till en mycket lägre nivå än tidigare. Glöm inte bort att inkludera lite fett (olja) i kosten också. Otroligt viktigt för tarmar et c.
Ny har med stor sannolikhet väldigt olika typer av korppar/muskulatur. DreamerT är mer van med intervaller. DreamerT springer säkert bra mycket längre än de 3km under en vanlig match. Skillnaden är att det blir en sprint lite jogg, följt av ytterligare en sprint o.s.v.
Money, variera gärna din löpning. Längre pass med lugnare tempo och kortare pass med högre tempo emellanåt. Försök gärna även springa med lite uppförsbacke. Det viktiga är egentligen inte hur långt eller hur länge du springer utan att du verkligen gör det och känner att det ger någonting. Om du tar ut dig fullständigt oavsett om du springer långt eller kort har din kropp med stor sannolikhet fått sig en ordentlig dos träning. Det är viktigt att inte haka fast i att du måste springa si och så långt/länge idag utan känn efter hur kroppen mår och ta det därifrån. Glöm heller inte bort att vila och äta ordentligt. Gör du inte det kommer du bara förstöra din kropp.
En kopp kaffe eller liknande kan vara ett bra hjälpmedel vid morgonpromenader. Inte bara för att man blir piggare utan även för att koffeinet kickstartar förbränningen. Undvik dock sport-/energidrycker då dessa innehåller en del socker och annat skräp.
Hoppa den där drickyoghurt när du vallar hundarna, gör som Sideline skriver, en kopp kaffe innan och behöver du något mer så, vatten.
Där efter är frukosten det viktigaste målet för dagen! Skippa eller slarva aldrig med den, då e du körd
Nu förstod jag inte om det var så att du även skulle dieta under viktnedgången eller om du enbart via förbränning ska tappa ett par kilo. Att rasa i vikt är aldrig bra, absolut inte mer än 0,5 kilo per vecka, om mer är du inne och nallar på muskler och vätskebalans.
Och ett tips till, köp ett par "riktiga" löparskor! Inte något stadium/intersport skit utan gå in på löplabbet! Du betalar faktist ungefär samma pengar... Du får då ett par nya dojjor och inga från ett restlager från 2007. Gör stooor skillnad! Skor är färskvara! Ett par gamla dojjor kan du kasta eller ha när du går ut med hunden.
Omega 3 tabletter ökar även det förbränningen.
En ätardag i veckan är inte heller fel, än en gång, chocka kroppen![]()

Hoppa den där drickyoghurt när du vallar hundarna, gör som Sideline skriver, en kopp kaffe innan och behöver du något mer så, vatten.
Där efter är frukosten det viktigaste målet för dagen! Skippa eller slarva aldrig med den, då e du körd
Nu förstod jag inte om det var så att du även skulle dieta under viktnedgången eller om du enbart via förbränning ska tappa ett par kilo. Att rasa i vikt är aldrig bra, absolut inte mer än 0,5 kilo per vecka, om mer är du inne och nallar på muskler och vätskebalans.
Och ett tips till, köp ett par "riktiga" löparskor! Inte något stadium/intersport skit utan gå in på löplabbet! Du betalar faktist ungefär samma pengar... Du får då ett par nya dojjor och inga från ett restlager från 2007. Gör stooor skillnad! Skor är färskvara! Ett par gamla dojjor kan du kasta eller ha när du går ut med hunden.
Omega 3 tabletter ökar även det förbränningen.
En ätardag i veckan är inte heller fel, än en gång, chocka kroppen![]()

det är en sockerbomb och i bästa fall en mellis! Skärp dig annars får jag fan ta ansvaret för din frukost! Fram med gröt, ägg och grov macka med leverfajs på
Enda brödet jag äter är knäckebröd. Jag behöver något som är lätt att få i sig på morgonen, annars skiter jag i det, tyvärr. Går det bra med Start eller vanlig müsli med fil? Dricker inte mjölk så det måste vara något med fil. Tänk på att det då åt igår är det du tränar på idag
Och sen är inte en drickyoggi en frukostdet är en sockerbomb och i bästa fall en mellis! Skärp dig annars får jag fan ta ansvaret för din frukost! Fram med gröt, ägg och grov macka med leverfajs på
Om det är, harkel harkel, formerna du vill smida på är det nog skrotlyftning du ska ge dig in på mer än löpning...
Det visste jag faktiskt inte, ska komma ihåg det!
Okej, risifrutti då? Fan ja trodde det var bättre än redbullen men verkar ju inte alls vara d.Enda brödet jag äter är knäckebröd. Jag behöver något som är lätt att få i sig på morgonen, annars skiter jag i det, tyvärr. Går det bra med Start eller vanlig müsli med fil?
Kör vanlig M...tyskt y...sli. Start är så nära nersmulad kaka du kan komma.
Okej, då får ja väl köra på det. Usch finns det inget god frukost som inte tar lång tid att göra.![]()
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!