Träningstråden

Acrid skrev:
Skulle föreslå att du ställer dig i cablecrossen (som mavve snacka om) men kör med de övre trissorna istället då tränar du nedre delen av pect. Den övningen mavve syftade på tränar först o främst övre delen av pecsen.

Du snackar snacket, men kan du träna? :hihi

750RR

Nu går det undan.. :)

kommer nu mer få betalt för att träna 1 ggn/vecka. :D
Kommer köra en basic aerobic klass nu på torsdagar, eller till o börja med varannan torsdag för att slussas in. Rätt sjyst att få betalt för att träna. Kombinera nytta med jobb, inte ofta man gör det. :tungan

:banana :banana :banana :banana

Annchua skrev:
Nu går det undan.. :)

kommer nu mer få betalt för att träna 1 ggn/vecka. :D
Kommer köra en basic aerobic klass nu på torsdagar, eller till o börja med varannan torsdag för att slussas in. Rätt sjyst att få betalt för att träna. Kombinera nytta med jobb, inte ofta man gör det. :tungan

:banana :banana :banana :banana

sign me up :tuttar

Tips:
www.paulun.com
Allt man behöver veta och lite till...Bara att smurfa runt.

Tips på bok:
Styrketräning av Frederic Delavier
Har själv! Visar vilka övningar som tar var och ger info om teknik.
Jag är så nöjd med den.

Sweedo skrev:
Va fan Acrid!
Ta tillbaka gamla avataren :gnissla

Sweedo: du kommer väl den 15/11 till e2 i bålsta o aerobicar lite med 20 andra killar?? :)
redan 10 st anmälda. Jag o en tjej som heter Maria som ska ha passet.

"Basic Aerobic Endast för Killar!
När: 15/11 kl 12
Var: e2 Bålsta
Klädsel: Valfri

Förbered dig för ett roligt pass med lätt koreografi, mer styrka avslutande med en stretch
Välkommen"

är det någon som känner till något bra kosttillskott vid fettförbränning...
Funkar typ dietfuel, CLA även för oss som inte är nere på matchvikt än, eller är det mer för såna som deffar och har sig?

jaja ha det bra...
:hej

Hurtig skrev:
är det någon som känner till något bra kosttillskott vid fettförbränning...
Funkar typ dietfuel, CLA även för oss som inte är nere på matchvikt än, eller är det mer för såna som deffar och har sig?

jaja ha det bra...
:hej

Sånt e skräp för dem som inte tävlar ....om man ska hårdra det.

Om man inte sköter kosten och kardioträningen för övrigt så ere skitsamma. Det är bättre att satsa på rejäl kardio och käka bra.

Acrid skrev:
Sånt e skräp för dem som inte tävlar ....om man ska hårdra det.

Om man inte sköter kosten och kardioträningen för övrigt så ere skitsamma. Det är bättre att satsa på rejäl kardio och käka bra.

öhh ok nu har du tappat bort mig här.... :confused:
kardio vadå???

alltså jag tävlar inte eller så jag bara gymmar 3ggr/veckan samt löptränar 3ggr/veckan...

Hurtig skrev:
öhh ok nu har du tappat bort mig här.... :confused:
kardio vadå???

alltså jag tävlar inte eller så jag bara gymmar 3ggr/veckan samt löptränar 3ggr/veckan...

Kardio är kort för cardiovaskulär träning och är det samma som konditionsträning.

//Cardia kommer från ordet cor som betyder hjärta, vaskulär från ordet vas som betyder kärl. Ordagrant översatt betyder alltså cardiovaskulär träning hjärt- och blodträning, men man brukar översätta det med hjärt- och lungträning, det vill säga konditionsträning.//

Vilken är den mest effektivaste övningen för att bränna fett? mest mage. Konditionen skiter jag i, även styrkan :D men de klart, ett plus är det ju alltid.

AtlantiZ skrev:
Vilken är den mest effektivaste övningen för att bränna fett? mest mage. Konditionen skiter jag i, även styrkan :D men de klart, ett plus är det ju alltid.

du kan inte punktförbränna fett :fakta

AtlantiZ skrev:

Springa, långsamt och aslänge. Helst efter att inte ha käkat på en massa timmar. Och se till att käka fett men rätt fett. Utan fett vågar inte kroppen bränna fett.

Spring på morgonen, 1 timme varje morgon, du lär märka skillnad efter 2 veckor. Dessutom kommer du må skitbra på dagarna. Iaf tills du inser att du går upp 1.5h tidigare varje morgon för att springa, då får du en obeskrivlig ångest. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman