Nr:18
Snabbare än Don Queer
Fantastiskt att vi körde 5 timmar utan en enda vurpa! Vet inte om det nånsin hänt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:2387980Fantastiskt att vi körde 5 timmar utan en enda vurpa! Vet inte om det nånsin hänt!
Ehrmm, du menar den röda? Nja, läckage på en slang till förvärmningen av fuggarna, men jag vet inte om det är ett typiskt Ducceproblem, särskilt med tanke på att det var en YamahaRR:Benny skrev:2388023Duccen som kom på skamkärran då = Soppatorsk?
(eller kanske bara ducceproblem)
Vet inte om det var banan som är törstig eller jag som helt enkelt hade så rackarns skoj att jag glömde bort tiden, men 2 ggr höll jag på att få åka skamkärra in med soppatorsk.....Proact fick visst det på depårakan.
5 timmar utan någon vurpa... MÅSTE vara nån sorts rekord.
Långsamt tempo är inget problem, vingliga förare kan vara ett problem. Detta såg vi inget av idagHansJ skrev:2388008Vill också tacka för en kalasdag. Ingen vurpa, trots väldigt olika tempoSjälv kände jag mig mest som en sån där figur som fotbollsspelare tränar att skjuta frisparkar runt. Kul hade jag hur som helst, hoppas jag inte var i vägen för mycket...
Trevlig läsningNr:18 skrev:2387980Fantastiskt att vi körde 5 timmar utan en enda vurpa! Vet inte om det nånsin hänt!
Var varken Ecce eller Kobbe där?RR:Benny skrev:2387808Inte en enda vurpa, tror jag!!
Neutral skrev:2388200Var varken Ecce eller Kobbe där?![]()
![]()
Då blir du kvalpilotvalmers skrev:2388376Okej, nu börjar bikten. Läs av era laptimers och lätta era hjärtan.
Jag körde 1.28.93 som bäst. Hur fan kan Veidec-toppen köra 1.19-1.20?![]()
Kanondag, förresten!
1,25.86 som bäst, med massor av 1,26.0. Hade hoppats på 1,24,xx men det var omöjligtvalmers skrev:2388376Okej, nu börjar bikten. Läs av era laptimers och lätta era hjärtan.
Jag körde 1.28.93 som bäst. Hur fan kan Veidec-toppen köra 1.19-1.20?![]()
Kanondag, förresten!
HansJ skrev:2388032Ehrmm, du menar den röda? Nja, läckage på en slang till förvärmningen av fuggarna, men jag vet inte om det är ett typiskt Ducceproblem, särskilt med tanke på att det var en Yamaha![]()
Nr:18 skrev:2387980Fantastiskt att vi körde 5 timmar utan en enda vurpa! Vet inte om det nånsin hänt!
Hur i helvete kunde du köra så fort? Jag körde ju om dig.Öjje skrev:2389184Grymt kul körning igår, kanonbana ju! Jag lyckades också få soppatorsk, på start och målrakan, lyckades ta mig till infarten till korta bansträckningen. Inga krascher på hela dagen ute på banan så jag passade på att välta hojen i depån istället! Inte en skråma så det gjorde ju inte så mycket. Är sugen på att köra B-racet men man blir ju duktigt avhängd på rakan av alla R1000-hojar. Nöjd med 1.26.xx när man aldrig kört där tidigare!![]()
Öjje skrev:2389184Grymt kul körning igår, kanonbana ju! Jag lyckades också få soppatorsk, på start och målrakan, lyckades ta mig till infarten till korta bansträckningen. Inga krascher på hela dagen ute på banan så jag passade på att välta hojen i depån istället! Inte en skråma så det gjorde ju inte så mycket. Är sugen på att köra B-racet men man blir ju duktigt avhängd på rakan av alla R1000-hojar. Nöjd med 1.26.xx när man aldrig kört där tidigare!![]()
valmers skrev:2389318Hur i helvete kunde du köra så fort? Jag körde ju om dig.![]()
![]()
No offence taken, dels var det inte jag, och dels så är det rätt kul att Yamahas Ducatikopiering fortfarande kan lura folk! Du är inte den första och inte den sista som misstagit sig.RR:Benny skrev:2389103Oj då !!! Sorry. Dax att skaffa glasögon då.... Såg dig på långt avstånd i motljus & svetten sved i ögonen.
...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra