En gång på rakan, och en gång upp över krönet efter kurvan efter rakan.Öjje skrev:2389665Ja, jag låg ju inte och körde 1.26 hela tiden, de flesta varven låg mellan 1.28-1.31.Körde DU om mig så misstänker jag att det var på rakan!
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En gång på rakan, och en gång upp över krönet efter kurvan efter rakan.Öjje skrev:2389665Ja, jag låg ju inte och körde 1.26 hela tiden, de flesta varven låg mellan 1.28-1.31.Körde DU om mig så misstänker jag att det var på rakan!
![]()
![]()
Hörde att du och gubben höll på att byta dekaler i vänstern innan start o mål.Öjje skrev:2389184Grymt kul körning igår, kanonbana ju! Jag lyckades också få soppatorsk, på start och målrakan, lyckades ta mig till infarten till korta bansträckningen. Inga krascher på hela dagen ute på banan så jag passade på att välta hojen i depån istället! Inte en skråma så det gjorde ju inte så mycket. Är sugen på att köra B-racet men man blir ju duktigt avhängd på rakan av alla R1000-hojar. Nöjd med 1.26.xx när man aldrig kört där tidigare!![]()
Tack för kaffet. Glömde betala.R-Sickan skrev:2389144Jag har varit på en del banåkningar och har aldrig varit med om ett så högt tempo och inga avåkningar.![]()
Det som jag mest reagerade på var hur mycket bensin hojen drack...![]()
Tack allihopp för en kanon dag/ R-Sickan
(första gången på Mantorp)
Mörka inte nuQuitte skrev:2392266Lysande dag pojkar! Inga vurpor ÄR rekord trots att många troligen gjorde som vi och rullade på >5timmar gamla däck!!
Stor eloge till gatåkarna som inte blev skrämda o vingliga av våra omkörningar.
Kan inte avslöja tider då vi ej har laptimer![]()
Nr:18 skrev:2392534Mörka inte nu![]()
LOTTAK skrev:2392020Hörde att du och gubben höll på att byta dekaler i vänstern innan start o mål.
valmers skrev:2392119Tack för kaffet. Glömde betala.![]()
Verkar som jag är gift mede en riktig linslus (#39)Kris955 skrev:2395025Toppendag på Mantorp.
Och som sagt av andra: Dom flesta höll sina spår så det var lätt att köra om eller bli omkörd. Trevligt att slippa massa vurpor och elände.
Vi hade två cyklar med oss, en blå TT600 -00 (hela 100hk på veven) och vår svarta Daytona955 -97 ratbike (145hk på veven på en bra dag). Jag provade att tejpa kamera bak på den blå 600 för att se hur det blir. Man ser många fina omkörningar... av mig.
http://www.triumph-kbh.com/video_kbh/20060818_Mantorp_1stint_short.htm
http://www.triumph-kbh.com/video_kbh/20060818_Mantorp_2stint.htm
Storlek ungefär 3-400 MB var. Direkt tillgång till filen om du byter "htm" mot "divx" sist i länknamnet.
Förutom en superskoj dag, så tyckte vi att det var bra att prova banan innan ERF 2/9. Vi hoppas på bra väder då också.
Det gjorde han tack och bockKris955 skrev:2395243Ja, jag undrade vad han #39 gjorde bakom mig. Han såg nog kameran.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |