Träningsrapport från bandag med HET på Anderstorp 15/4

Trist med vurpan men skönt att du klarade dig utan större skador :tummenupp

Aj vad trisst. Men se det så här, vurpar du ofta så känns det inte så jävligt vid varje tillfälle. Nu för tiden räcker det med en suck för mig...

Tack för uppmuntran!

Hörde precis från alu-svetsaren att motorn måste lyftas ur ramen för att kunna svetsas. Dessutom sprack själva motorn så jag hoppas att den inte består av icke-svetsbara legeringar. Men det borde gå. Räknar med att vara tillbaks senast till bandagen på Gelleråsen 16/5. Kanske tidigare på någon Sviesta träning.

Tack för uppmuntran!

Hörde precis från alu-svetsaren att motorn måste lyftas ur ramen för att kunna svetsas. Dessutom sprack själva motorn så jag hoppas att den inte består av icke-svetsbara legeringar. Men det borde gå. Räknar med att vara tillbaks senast till bandagen på Gelleråsen 16/5. Kanske tidigare på någon Sviesta träning.

Trist, jag vet hur det känns, jag slutade mitt första (och hittills enda) träningspass i Rookie 600 med att åka hem och lyfta motorn ur ramen efter 1.5 körpass. Bara för att erfara att den var bortom all rimlig räddning. Hoppas du har bättre tur!

Trist, jag vet hur det känns, jag slutade mitt första (och hittills enda) träningspass i Rookie 600 med att åka hem och lyfta motorn ur ramen efter 1.5 körpass. Bara för att erfara att den var bortom all rimlig räddning. Hoppas du har bättre tur!

Ajajaj vad var det med motorn som var utom räddning? Eller var det ramen för dig också?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...