Träningsläger på Åland 4-7 september

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nu blir det av. Troligen säsongens sista Ålandstur. Torsdag 4/9 till söndag 7/9. Jag är själv inbokad på följande färjor:

Grisslehamn - Eckerö 4.9.2003 15:00 M/S ROSLAGEN
Eckerö - Grisslehamn 7.9.2003 20:15 M/S ALANDIA

Nytt för denna gång är att banägaren önskar att vi använder kraschpuckar under fotpinnarna på de hojar som har sådan konstruktion att de gräver skåror i asfalten vid vurpor.

Mer information om banåkningen finns som vanligt på:

http://irt.slu.se/tomk/sm/vessingsboda/

Jag tar nu emot anmälningar (det är bara för att se hur många vi blir och att boende och "banhyra" går ihop sig). Anmälan med namn och telefonnummer.

räkna med mig!
ska bara kolla upp vilka polare som är på... ser fram mot detta.
Är det mkt cartbokningar den helgen???

vi ses/hörs
/
O

devetdu skrev:
räkna med mig!
ska bara kolla upp vilka polare som är på... ser fram mot detta.
Är det mkt cartbokningar den helgen???

Bra! bara att hojta till när du vet vilka som följer med.

Ingen allmän uthyrning och en grupp bokad på fredagen och tre på lördagen, vad jag nu minns. Kan nog bli ganska lagom.

Weeeeeeeeeeeeeeee.... :D

Sign me up for one of them bad boys, tom!

Jag ær och jobbar nu, på væg till kanarieserna men som tur ær slæpper dom av mig tidigare, så jag borde hinna komma hem precis i lagom tid før att ræta ut hojen, packa væskan och hinna med færjan...fast det dær sista vet vi ju hur det brukar bli :D

Så den hær gången packar jag Husan istællet før kameran (æh, klart den føljer med)

Så skriv upp mig TomK, jag ær PÅ!

Ja, kom igen nu gott folk :7peta Det är bara en dryg vecka kvar till avresa. Tre säkra anmälningar och så fyra-fem som letar skjuts eller inte bestämt vet. Fler än så borde väl vara intresserade ? Sveavägen finns kvar när ni kommer hem igen :p Billigare banåka och trevligare sällskap får man leta efter :fakta :öl

kan du inte bara slå upp ett par tält på rörken istället, en lastpall med öl sen e ju festen kirrad........eller skulle ni köra hoj också :-)

rejser skrev:
kan du inte bara slå upp ett par tält på rörken istället, en lastpall med öl sen e ju festen kirrad........eller skulle ni köra hoj också :-)

Japp, det och så även lite bastubad (vilket inte går på Rörken). :)

Jag vet inte riktigt med vilket transportmedle jag kommer upp, men høgst sannolikt blir det den svarta faran folka pickisen.....
...kanske blir en dag sen oxå...
...och så vet jag inte om mindrapar satan och evilM vill følja med direkt....

Men, om ingen av dom vill følja med så har jag plats før en hoj till + førare, från ørebro-væsterås-uppsala-åland...

Ska kolla upp om polarna vill følja med under dagen.....resan till vessinge vet jag inte riktigt æn nær den blir, eftersom det nu ær storm utanfør portugal :zpy (kanske blir en dag senare asså :P )

plats

Då var det ju det här med samåknig nån som har plats eller? Det kanske inte är så många som ska dit?

Är det nån som har varit där innan? Lär man sig nått? eller är det bara en ursäkt för att få :öl ?

Ja vi är väl många som vill ha en plats i bilen? Även jag.

/M

Är det någon som ska dit först på fredagen?
Får inte ta ledigt från jobbet :mad: så jag får åka dit först på fredagen.
Någon som vill sammåka då?

/Anders

Jag vill, jag vill, jag vill men blir inte av med gipset förnns veckan efter :mad: :6surkart :4skrika

Kanske kan agera fyllbultsfotograf istället då. För nån måste ju göra det oxå, eller :confused: :D

TomK skrev:
Nu blir det av. Troligen säsongens sista Ålandstur. Torsdag 4/9 till söndag 7/9. Jag är själv inbokad på följande färjor:

Grisslehamn - Eckerö 4.9.2003 15:00 M/S ROSLAGEN

Bokad på samma färja. Både ToR.
Vi är två i min buss.

/Stefan

Cosmo skrev:
Är det någon som ska dit först på fredagen?
Får inte ta ledigt från jobbet :mad: så jag får åka dit först på fredagen.
Någon som vill sammåka då?

/Anders

Sjukanmäl dig! Detta går före allt annat :D

/Stefan

Bokad o klar!

Kapellskär - Mariehamn 5.7.2003 20:30 Ålandsfärjan

Jag vill också vara med!!! Men jag tror inte den lilla huliganen uppskattar en hel helg på Åland igen... :(

Hoppas ni får det blött och jävligt! :mad: Men troligtvis får ni det alldeles, alldeles.... underbart! :rodnar

/ Vera (vad är väl en bal på slottet...)

Yasha skrev:
Jag vill också vara med!!! Men jag tror inte den lilla huliganen uppskattar en hel helg på Åland igen... :(

Hoppas ni får det blött och jävligt! :mad: Men troligtvis får ni det alldeles, alldeles.... underbart! :rodnar

/ Vera (vad är väl en bal på slottet...)

Du får väl lova lite övning med lillhuliganen på crossbanan så följer hon kanske med. :)

klart att du ska med!
lilltösen kan väl gääsa. det har vi alla sett. så det är heller inget problem!
:crash

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back